jobber med de 10 000 innleggene jegDere tenker vel ikke slå en ny rekord vel? [emoji54]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jobber med de 10 000 innleggene jegDere tenker vel ikke slå en ny rekord vel? [emoji54]
Ja. Tragisk er det gittHehe huff
As if ! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Er ikke så uskyldig som du later som [emoji23]Hæ hva skjønner ikke hva du snakker om jeg [emoji23][emoji23][emoji23]
Nytter ikke finne papir og penn heller for min del. Vaser det jo bort like kjapt [emoji23]Må se om jeg finner en måte å telle det på men rimelig usikkert
Veldig også ! Så bedre ut der ja [emoji23][emoji33]Bor altså helt feil sted? [emoji6]
![]()
Hahahaha [emoji23]Frøkna prompa 2 ganger og smiler lurt og sier æsj æsj æsj![]()
Oh Yes!hehe thats life...omthimes XD
Heldig som har solBor altså helt feil sted? [emoji6]
![]()
Samme vær som her ser jeg..Hehe huff
Samme vær som her ser jeg..Sommer [emoji23][emoji23]![]()
Så godt å vite andre også har våt sommer [emoji14]Samme vær som her ser jeg..![]()
[emoji23][emoji23][emoji23] greit å bare varme opp dahaha nei vi har restedag, har nok rester for to middager;P
Ikke overraskende tar mye batteri å skrive hele dagen [emoji6]ja faktisk første gang siden jeg fikk den nye mobien jeg trengt ålade mist på dagen
Regne rekord [emoji23]Husker ikke hva jeg skrev om Hehe . Ny rekord ?
Ahh heheRegne rekord [emoji23]