Mhm, får komme på ferie [emoji6]Åhh bedre der ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm, får komme på ferie [emoji6]Åhh bedre der ja
Jeg og men Bergen ser ut til å ville slå regne rekord [emoji23]jobber med de 10 000 innleggene jeg(
Hehe var sikkert godt da [emoji6]Frøkna prompa 2 ganger og smiler lurt og sier æsj æsj æsj![]()
Kommer du skal du få en helt egen kake som du kan bestemme selv, lager det meste [emoji6]As if ! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Er ikke så uskyldig som du later som [emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23] hadde 17 innlegg når jeg sjekket topp 100 ganske sent ingår så kan ta det jeg har der og minus 50 vil jeg troNytter ikke finne papir og penn heller for min del. Vaser det jo bort like kjapt [emoji23]
Absolutt herlig herVeldig også ! Så bedre ut der ja [emoji23][emoji33]
Fristende [emoji14] Men må nok dele ! 1 stk er mer enn nok for min del gitt. Er så mektig med kaker [emoji33]Kommer du skal du få en helt egen kake som du kan bestemme selv, lager det meste [emoji6]
Heldige. Meldt fint i morgen da. Håper det stemmerAbsolutt herlig her
Du skrev jo med meg i natt også så. Vil tro du har skrevet en god sum allerede da.[emoji23][emoji23][emoji23] hadde 17 innlegg når jeg sjekket topp 100 ganske sent ingår så kan ta det jeg har der og minus 50 vil jeg tro
Sommer [emoji23][emoji23]![]()
Tragisk. Men kjole skal man ha uansett vær [emoji1]Haff[emoji85]
Det gjør man ikke så er ikke på latsiden idag ihvertfall
Tragisk. Men kjole skal man ha uansett vær [emoji1]
Jupp. Folk så rart på hu. Sto ute i regnet og dansa med paraplyen sin [emoji23][emoji299][emoji7][emoji7]Det er klart[emoji6] er jo sommer[emoji23]
Jupp. Folk så rart på hu. Sto ute i regnet og dansa med paraplyen sin [emoji23][emoji299][emoji7][emoji7]
6347 innlegg igjen da.... Joda. Så det så *bitenegler*
God morgen og god mandag![]()
Syns også det var veldig søtt [emoji7] Godt unger ser det positive i det mesteHerlig[emoji7][emoji16]
"Stakkars" Lille U.
Han forteller meg at han skal kjøre tog og bade i dag.
Det eneste vi skal gjøre er å kjøre hjem