Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir kjektTvitvi![]()
Hehe huffSommer [emoji23][emoji23]![]()
Hehe! Sånt er det med det meste i livet har jeg funnet utJa må det [emoji14]
Hmm på tide å finne lader da snart [emoji4]Når du plutselig har 26% av batteriet igjen på mobilen * sukk*
Aner ikke sikkert ikke så mange da [emoji4]Du har vel skrevet en del, tror jeg..?
Det gjør man ikke så er ikke på latsiden idag ihvertfallIkke sant. Man får det hvertfall ikke til hvis man ikke prøver da!
Nei okei, tenkte at det var noe vanskelig/tidkrevende å lage til [emoji85][emoji85]
Høres bra utGrateng i ovnen![]()
Dere tenker vel ikke slå en ny rekord vel? [emoji54]Dårlig med det gitt
Bestiller da vel mat på en sånn dag [emoji6]Nei må ta en time pause må få ladet mobilen og laget middag til folket har tre gutter her som tror jeg sulter dem
Hæ hva skjønner ikke hva du snakker om jeg [emoji23][emoji23][emoji23]Mhm. Som når du la ut de gode kakene ? [emoji23]
Må se om jeg finner en måte å telle det på men rimelig usikkertHahaha fort gjort. Tatt meg i det nå
haha nei vi har restedag, har nok rester for to middager;PBestiller da vel mat på en sånn dag [emoji6]
ja faktisk første gang siden jeg fikk den nye mobien jeg trengt ålade mist på dagenHmm på tide å finne lader da snart [emoji4]
hehe thats life...omthimes XDHehe! Sånt er det med det meste i livet har jeg funnet ut![]()
den var på 11 før jeg hadde fått den på ladern;PHaha den raser fort [emoji14]
Husker ikke hva jeg skrev om Hehe . Ny rekord ?Dere tenker vel ikke slå en ny rekord vel? [emoji54]
Åhh bedre der jaBor altså helt feil sted? [emoji6]
![]()