Kanskje vurdere å prøve i en av deres biler ja. Bytte bil nr 2 i en elbil. Vi har en s max som hovedbil. Men plass til tre unger, hund og vogn...Ahh ja. Da ville jeg testet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje vurdere å prøve i en av deres biler ja. Bytte bil nr 2 i en elbil. Vi har en s max som hovedbil. Men plass til tre unger, hund og vogn...Ahh ja. Da ville jeg testet
Det er bra, trenger alle mann på dekk om vi skal klare 10.000 på en dagVar det jeg tenkte og[emoji6]
Det er bra, trenger alle mann på dekk om vi skal klare 10.000 på en dag
Hehe ja men det er vel mulig [emoji6]Jaa mannen er god på det. Men altså. Liten leilighet, mange ting. Å rømme huset er nok det beste [emoji23]
Må skje noe veldig.Alle monner drar?![emoji4] kan jo skje noe utover dagen.
Tja, litt ambivalent og usikker på hva som skjer men det blir sikkert bra, [emoji4]Herlig [emoji171] Gleder du deg til Egypt?
Hater rot. Blir gal.Hehe ja men det er vel mulig [emoji6]
Hvor stor leilighet har dere?
Ja, tenkte meg det. Synes det er kjekt her da.Ikke så ille da nei. Litt større plass her gitt
I tillegg bør natteravnene ha gitt osa en god start når vi andre våkner. Det hadde vi ikke i dagDet er bra, trenger alle mann på dekk om vi skal klare 10.000 på en dag
Alltid gøy med sånt [emoji23]Har noen pakker liggende selv, alltid ålreit.
Nei okei, tenkte at det var noe vanskelig/tidkrevende å lage til [emoji85][emoji85]Ikke hjemmelaget, det har jeg ikke tid til.![]()
Ikke sant. Vi også hadde strålende på torsdag, fredag og lørdag. Surt altså.Ja, så dere skulle gå for 10000 i dag, så da måtte jeg jo bare[emoji23] her og er det pissvær, var så fint torsdag, fredag og lørdag. Også ble det tordenvær og væromslag i går. Så nå er det bare 14 grader og regn igjen
Ikke som jeg vet enda. Vi er mer på sparket [emoji14]Ja veldig godt! Gått skikkelig på felgen så.
Såå deiligSkal dere noe spesielt?
Vi har 74 m² og det går men må ta en ny rydde runde, nå her nede [emoji4]Hater rot. Blir gal.
70m2. Grei nok, men for lite. Jeg trenger luft.
Her inne eller noen andre steder?Ja, da må det skje noe...
Vi prøvde da [emoji54]I tillegg bør natteravnene ha gitt osa en god start når vi andre våkner. Det hadde vi ikke i dag
Første barnebarnet så.Det kan nok hende ja [emoji4]
Uff hørtes ikle godt ut. Håper det går snart over ja [emoji8]Her er formen laber om dagen. Sover stort sett så fort vesla er lagt og uggen hele dagen, men det går vel snart over[emoji4]
Så spennende for henne og gubben da [emoji4]Første barnebarnet så.