Ja må det [emoji14] men trenger regn gresset før jo![]()
Her og begynte det å bli tørt, men kom 10 mm på et par timer i går, så holdt egentlig det[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja må det [emoji14] men trenger regn gresset før jo![]()
Åh, det blir nok stas tenker jeg!Helt grei[emoji4] Hjemme fra jobb, skal snart hente vesla i bhg. Og hvis jeg orker handle litt først[emoji4]
Må kose på begge, samtidig. Eller ignorere at hund 2 dytter seg frem. [emoji14] de gjør jo ikke noe. Bare står der og ser på deg, og tigger etter oppmerksomhet. Ender fort opp med at man ber dem begge gå vekk heller...Åååå! Stakkars hunden, livet er ikke alltid like enkeltHvordan løser du "problemet" da, om jeg kan spørre?
![]()
Den var nydelig må jeg innrømme [emoji7]Denne er såååå god! Nå fikk jeg lyst på is!![]()
Ses [emoji14] skal snart legge lillemann tror han blir trøtt av all lekingenVar innom noen leketråder jeg og, men nå må jeg hente i bhg og handle hvis jeg orker. Kommer vel sterkere tilbake etterpå[emoji6]
Aha, skjønnerMå kose på begge, samtidig. Eller ignorere at hund 2 dytter seg frem. [emoji14] de gjør jo ikke noe. Bare står der og ser på deg, og tigger etter oppmerksomhet. Ender fort opp med at man ber dem begge gå vekk heller...

Ja trenger ikke mer [emoji14]Her og begynte det å bli tørt, men kom 10 mm på et par timer i går, så holdt egentlig det[emoji28]
Ses [emoji14] skal snart legge lillemann tror han blir trøtt av all lekingen
Det tviler jeg ikke på!Den var nydelig må jeg innrømme [emoji7]
Løses på et vis i alle fall. [emoji14] de tigger jo bare, er ikke noe napping eller noe.Aha, skjønnerHøres ut som du har funnet en grei løsning på det da [emoji14] Ikke alltid like enkelt med disse dyra, men de er jo så gode å ha også
![]()
Nja. Ikke så veldig. Men liker en god is altså. Mannen er mye verrr derimot.Det tviler jeg ikke på! [emoji14] Er du også en is-elsker, kanskje?![]()
Bra det daLøses på et vis i alle fall. [emoji14] de tigger jo bare, er ikke noe napping eller noe.
Åhh, skjønner!Nja. Ikke så veldig. Men liker en god is altså. Mannen er mye verrr derimot.
Jeg er allergisk mot melk. Så fløteis blir i ny og ne og ikke så veldig ofte for min del![]()
Haha nei. Er ikke det. Jeg er glad i fløteisene. Hater vannis og de der [emoji23][emoji23]Åhh, skjønner!Mye annet godt å få tak i også, heldigvis!
Det hadde jeg ikke tillatt...Bra det da![]()
Haha. Sjekket meg selv akkurat jeg og. Bra jobba da!Innlegg 213 allerede fra meg [emoji56]
Alltids en god komboBlæ er slapp og lillemann er helt på den andre siden av barometer [emoji14]