Skravletråd JULI ❤

Åååå! Stakkars hunden, livet er ikke alltid like enkelt ;) Hvordan løser du "problemet" da, om jeg kan spørre? :woot:
Må kose på begge, samtidig. Eller ignorere at hund 2 dytter seg frem. [emoji14] de gjør jo ikke noe. Bare står der og ser på deg, og tigger etter oppmerksomhet. Ender fort opp med at man ber dem begge gå vekk heller...

Var innom noen leketråder jeg og, men nå må jeg hente i bhg og handle hvis jeg orker. Kommer vel sterkere tilbake etterpå[emoji6]
Ses [emoji14] skal snart legge lillemann tror han blir trøtt av all lekingen

Må kose på begge, samtidig. Eller ignorere at hund 2 dytter seg frem. [emoji14] de gjør jo ikke noe. Bare står der og ser på deg, og tigger etter oppmerksomhet. Ender fort opp med at man ber dem begge gå vekk heller...
Aha, skjønner ;) Høres ut som du har funnet en grei løsning på det da :p Ikke alltid like enkelt med disse dyra, men de er jo så gode å ha også :shy:

Aha, skjønner ;) Høres ut som du har funnet en grei løsning på det da [emoji14] Ikke alltid like enkelt med disse dyra, men de er jo så gode å ha også :shy:
Løses på et vis i alle fall. [emoji14] de tigger jo bare, er ikke noe napping eller noe.

Det tviler jeg ikke på! [emoji14] Er du også en is-elsker, kanskje? ;)
Nja. Ikke så veldig. Men liker en god is altså. Mannen er mye verrr derimot.

Jeg er allergisk mot melk. Så fløteis blir i ny og ne og ikke så veldig ofte for min del :)

Nja. Ikke så veldig. Men liker en god is altså. Mannen er mye verrr derimot.

Jeg er allergisk mot melk. Så fløteis blir i ny og ne og ikke så veldig ofte for min del :)
Åhh, skjønner! :) Mye annet godt å få tak i også, heldigvis!

Woh. Skrevet 228 innlegg til nå i dag. Faktisk!

Back
Topp