Ææææ hvordan skulle det gått? [emoji23][emoji23]Da måtte jeg vel pratet med dem hjemme [emoji33][emoji33][emoji33]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ææææ hvordan skulle det gått? [emoji23][emoji23]Da måtte jeg vel pratet med dem hjemme [emoji33][emoji33][emoji33]
Hun bor ca 5 timer unna da..Men om hun skal kjøpe det så er det ikke mye å bekymre seg over da for det får hun vel gjort når du er på sykehuset [emoji4]
Veldif koselig. Kjekt at de kan leke masse før en av oss reiser plutselig avgårdeKoselig da [emoji2]
Var VELDIG smått ja.Nydelig dyr da [emoji7] men ja. Bittesmå jo [emoji33]
HahahaTja gjorde det så ikke mannen skulle se orange is the new black [emoji23][emoji23][emoji23]
Jupp. Hundestr jo. [emoji23]Var VELDIG smått ja.
Deilig å være hjemme fra jobb daGod dag[emoji4]
Har ikke ferie, men er hjemme fra jobb.
Hvordan er formen din? Ikke vært inne her på en stund, så har ikke lest noe. Og gidder heller ikke lese igjennom alt[emoji28][emoji87]
Veldig landlig. Ingen busser (utenom den som går morgen/ettermiddag mtp vgs i byen). Så. Kommer seg kun så langt som hun orker gå.Åh? Liten plass? [emoji56]
Ojoj [emoji14] Også 1000 da [emoji23] Ja deilig å slappe av. Mannen har ferie. Endelig kan jeg senke skuldrene. Ferdig med ferie?Gratulerer med innlegg 1000Var vel godt å sløve da
Har tatt ferie nå ja![]()
Spennende daNei tror ikke det. S modell
Det er detSpennende da![]()
Ikke så ille da nei. Litt større plass her gittVeldig landlig. Ingen busser (utenom den som går morgen/ettermiddag mtp vgs i byen). Så. Kommer seg kun så langt som hun orker gå.
Deilig å være hjemme fra jobb daFormen er ikke så god desverre. Ikke vært her på lenge selv. Venter på øyelegen, om 3 uker... Skulle vært der forrige uke. Når jeg får svar derifra så kan nevro svare på om jeg må operere eller ei.
Tenkte prøve å være med litt på skravlinga da![]()
Så godt å få god hjelp av han daOjoj [emoji14] Også 1000 da [emoji23] Ja deilig å slappe av. Mannen har ferie. Endelig kan jeg senke skuldrene. Ferdig med ferie?
Ikke noe alvorlig vel?Godt å være ferdig med legen . Hadde mannet meg litt opp til det skal jeg være ærlig![]()
Skravler jo ikke for premiene heller, sånn egentlig ;-)Samme her
Lenge siden
Så herlig daIkke ni mnd helt enda men klatrer som en helt og går rundt møblene, ikke helt hva jeg forventet når han bare lå der for 3 mnd siden [emoji54]
![]()
Heldigvis ikke. Og fikk meg en henvisning så det blir braIkke noe alvorlig vel?
Har ikke peiling jeg heller.Jeg har ikke greie på det. Den mest vanlige Hehe. S er det vel
Godt å høreHeldigvis ikke. Og fikk meg en henvisning så det blir bra