Skravletråd JULI ❤

Men om hun skal kjøpe det så er det ikke mye å bekymre seg over da for det får hun vel gjort når du er på sykehuset [emoji4]
Hun bor ca 5 timer unna da..
Det var mer det.
Men regner med hun kommer kjørende i full fart når han kommer

God dag[emoji4]
Har ikke ferie, men er hjemme fra jobb.
Hvordan er formen din? Ikke vært inne her på en stund, så har ikke lest noe. Og gidder heller ikke lese igjennom alt[emoji28][emoji87]
Deilig å være hjemme fra jobb da :D Formen er ikke så god desverre. Ikke vært her på lenge selv. Venter på øyelegen, om 3 uker... Skulle vært der forrige uke. Når jeg får svar derifra så kan nevro svare på om jeg må operere eller ei.

Tenkte prøve å være med litt på skravlinga da :D

Åh? Liten plass? [emoji56]
Veldig landlig. Ingen busser (utenom den som går morgen/ettermiddag mtp vgs i byen). Så. Kommer seg kun så langt som hun orker gå.

Deilig å være hjemme fra jobb da :D Formen er ikke så god desverre. Ikke vært her på lenge selv. Venter på øyelegen, om 3 uker... Skulle vært der forrige uke. Når jeg får svar derifra så kan nevro svare på om jeg må operere eller ei.

Tenkte prøve å være med litt på skravlinga da :D

Joda, men kunne bytta ut formen og heller vært på jobb[emoji12]
Huff, det høres ikke bra ut. Og tre uker til da[emoji15] skulle tro noen jobba mot deg, alt som blir utsatt og tull du har måttet igjennom. God bedring[emoji173]️
Var det jeg tenkte jeg skulle være med på også[emoji2] Har jo litt tid da jeg er alene, og har sovet noen timer på dagen, så klarer ratt å holde meg våken i kveld[emoji12]

Jeg har ikke greie på det. Den mest vanlige Hehe. S er det vel
Har ikke peiling jeg heller.

Elbil er litt sånn vanskelig synes vi. Siden vi har tre unger

Back
Topp