>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Absolutt. Hu er flink å gi beskjedBra du får beskjed i alle fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt. Hu er flink å gi beskjedBra du får beskjed i alle fall.
Vil ha pandafødsel, jeg [emoji23]Ta en Hollywood fødsel. De ser så gode ut de![]()
Flott det..!Absolutt. Hu er flink å gi beskjed![]()
Så kjekt [emoji106]Er ganske ny her inne, så det er ikke så rart [emoji14] Har tidligere "lusket" rundt for å bli litt kjent med BV, men nå er det vel på tide og delta litt i deg som skjer her inne! Virker som det er så mange trivelige og oppegående damer her inne, så det er kjekt!Digger at jeg har funnet et sted der "likesinnede" kan dele tanker og bekymringer
![]()
Vil ha pandafødsel, jeg [emoji23]
Så en video på fb her om dagen [emoji23][emoji23]
Hehe, jaa!Så kjekt [emoji106]

Hehe jeg åpnet meg en del og da åpnet fossenGjør jeg seriøst hver gang. Føler meg dritteit. Men er så sliten og vond. Og tar da lett på tårene gitt [emoji33] Men godt å få det ut også
Fant du?Nå måtte jeg google![]()
Er det middag alt? Føler meg ikke ferdig med frokost enda [emoji23]Hei, jenter! Sitter å venter på at fiskegratengen skal bli ferdig [emoji14]
Hvilke planer har dere i dag?![]()
Been there. Done thatI første omgang skole . Flytta hit i 07 pga studier og året jeg ble ferdig traff jeg drømmeprinsen![]()
Haha har ikke oppvaskmaskin så hadde ødelagt mobilen med alt vannet [emoji23]En kopp og ett innlegg annenhver? [emoji23]
Er det middag alt? Føler meg ikke ferdig med frokost enda [emoji23]
Jeg skal bare.. Gjøre ingenting.
Min tar tre uker da, en uke ferie og to uker pappaperm. Siste uken jobber jeg så da skal han drive tilvenning o barnehage.Samme her. Nå er det to uker uten mann også tar han kun to uker. For han sa seg villig til ei uke ekstra på jobb gitt.
Så koselig at eldste leser for mellomste da [emoji170]
Enig der altså!Syns jeg også. Men sånn ellers var ikke sesongen sånn super. Men måtte jo ses liksom [emoji23] Og kommer det mer. Ser jeg jo. For MÅ jo [emoji23]
Hva har du bestilt da? [emoji16]Pakke fra ikea venter på posten. Hurra!
Hjemmelaget grategn da?Jeg lager middag og spiser før jeg skal på jobb. Så kan sambo og jenta vår varme opp når sambo kommer hjem. Så slipper han å lage![]()
Åh? Hvordan er de? [emoji23]Vil ha pandafødsel, jeg [emoji23]
Så en video på fb her om dagen [emoji23][emoji23]
Ja. Men har virkelig vært perioder der hu ikke gir beskjed og jeg er helst på let [emoji23] De lærer heldigvisFlott det..!![]()