Skravletråd JULI ❤

Hei, jenter! Sitter å venter på at fiskegratengen skal bli ferdig :p

Hvilke planer har dere i dag? :)

Er ganske ny her inne, så det er ikke så rart [emoji14] Har tidligere "lusket" rundt for å bli litt kjent med BV, men nå er det vel på tide og delta litt i deg som skjer her inne! Virker som det er så mange trivelige og oppegående damer her inne, så det er kjekt! :) Digger at jeg har funnet et sted der "likesinnede" kan dele tanker og bekymringer :p
Så kjekt [emoji106]

Hei, jenter! Sitter å venter på at fiskegratengen skal bli ferdig [emoji14]

Hvilke planer har dere i dag? :)
Er det middag alt? Føler meg ikke ferdig med frokost enda [emoji23]
Jeg skal bare.. Gjøre ingenting.

I første omgang skole . Flytta hit i 07 pga studier og året jeg ble ferdig traff jeg drømmeprinsen ;)
Been there. Done that

Flyttet til Bergen pga studier i 98, traff mannen da vi hadde et år igjen av studiene, i 01

Fire år i Bergen, så skal jeg hjem. Ble til 14 år i Bergen. Og når jeg flyttet "hjem" var det med en mann og to barn på slep

Er det middag alt? Føler meg ikke ferdig med frokost enda [emoji23]
Jeg skal bare.. Gjøre ingenting.

Jeg lager middag og spiser før jeg skal på jobb. Så kan sambo og jenta vår varme opp når sambo kommer hjem. Så slipper han å lage :)

Samme her. Nå er det to uker uten mann også tar han kun to uker. For han sa seg villig til ei uke ekstra på jobb gitt.

Så koselig at eldste leser for mellomste da [emoji170]
Min tar tre uker da, en uke ferie og to uker pappaperm. Siste uken jobber jeg så da skal han drive tilvenning o barnehage.

Jeg lager middag og spiser før jeg skal på jobb. Så kan sambo og jenta vår varme opp når sambo kommer hjem. Så slipper han å lage :)
Hjemmelaget grategn da?
Haha, her er det motsatt gitt.. Jeg som bør slippe å lage mat, og gubben som lager ;D

Back
Topp