Så bra! Hadde en sånn klatrer vi også... og han har ikke slutta med det for å si det sånn!Ikke ni mnd helt enda men klatrer som en helt og går rundt møblene, ikke helt hva jeg forventet når han bare lå der for 3 mnd siden [emoji54]
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Hadde en sånn klatrer vi også... og han har ikke slutta med det for å si det sånn!Ikke ni mnd helt enda men klatrer som en helt og går rundt møblene, ikke helt hva jeg forventet når han bare lå der for 3 mnd siden [emoji54]
![]()
Mhm [emoji4]Ja. Men han kan godt ploppe ut på dagen om ei uke altså... [emoji85]
Men han ER jo ferdig. Egentlig. Og har holdt ut lenger enn storesøsteren.
Kjøre bil.Hva er deres planer idag? [emoji4]
Så flink og stor han har blitt [emoji7]Ikke ni mnd helt enda men klatrer som en helt og går rundt møblene, ikke helt hva jeg forventet når han bare lå der for 3 mnd siden [emoji54]
![]()
Det blir litt tamt jaHerremåltid da, vet du [emoji23]
Nei men hjelper godt. Kun fiskepinner med potet blir veldig kjedelig
Storesøster som var litt tregere (fulgte normalen frem til hun ble 1 år og da klatret hun overalt), hadde håpet på noe annet enn Klatremus denne gangen da. Er nok det egyptiske blodet som gjør det [emoji23]Så bra! Hadde en sånn klatrer vi også... og han har ikke slutta med det for å si det sånn!
Fikk det heldigvisFår du god hjelp da?
Lillegutt skal ta mmr ellers være ute og vaskeKjøre bil.
Du da?
Enig derJa fisk er best å lage selv [emoji4]
Ja, jaggu. [emoji14]Mhm [emoji4]
Hadde de bare hørt på oss [emoji6]
Nei santJa gjør det, skjønner ikke hvor tiden går da
Yep.Det blir litt tamt ja
Hjemmelaget fiskegrateng, det er godt det.Hm ja fristende. Burde ha fisk. Lurer på å lage fiskegrateng
Ja han har blitt veldig stor [emoji7]Så flink og stor han har blitt [emoji7]
Mhm bestemt meg for det nåHjemmelaget fiskegrateng, det er godt det.
Her blir det enten BK eller McD i dag i Gøteborg traktene
Er ikke så overbegeistret for det, men foretrekker BKMhm bestemt meg for det nåÅhhh godt det. Jeg foretrekker da mc. Vi skal til Gøteborg neste uke
Gøy å ha noe å se frem til daJa i mnd og 12 dager [emoji14] haha

Så flink! Tiden går så fort, rekker nesten ikke henge medIkke ni mnd helt enda men klatrer som en helt og går rundt møblene, ikke helt hva jeg forventet når han bare lå der for 3 mnd siden [emoji54]
![]()
Vel ikke overbegeistret som at jeg ville spist det ofte jeg heller , men syns det er godt en sjelden gangEr ikke så overbegeistret for det, men foretrekker BK
Skal bare rett forbi.