Nei gjør ikke det [emoji54]Så flink! Tiden går så fort, rekker nesten ikke henge med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei gjør ikke det [emoji54]Så flink! Tiden går så fort, rekker nesten ikke henge med![]()
Så deilig å være ferdig [emoji4]Godt å være ferdig med legen . Hadde mannet meg litt opp til det skal jeg være ærlig![]()
Så bra! [emoji4]Fikk det heldigvis![]()
Så får man heller bruke penger på annen mat ute [emoji6]Enig der![]()
Ja gjorde detSå deilig å være ferdig [emoji4]
Fikk du den hjelpen du hadde håpet på?
Jupp må bare det, og håpe det ikke blir overtid [emoji6]Ja, jaggu. [emoji14]
Menmen. Får bare se
Så utrolig bra [emoji4]Ja gjorde det![]()
[emoji93] [emoji173] [emoji173]Ikke ni mnd helt enda men klatrer som en helt og går rundt møblene, ikke helt hva jeg forventet når han bare lå der for 3 mnd siden [emoji54]
![]()
Gikk det bra?Godt å være ferdig med legen . Hadde mannet meg litt opp til det skal jeg være ærlig![]()
Å stå kjedelig2 timer forsinket siden teite Google maps ville sende oss med båten til Larvik selv om vi spesifikt se vil ville over Malmø.
Kjørte feil vei et godt stykke
Crap det er kjipern2 timer forsinket siden teite Google maps ville sende oss med båten til Larvik selv om vi spesifikt se vil ville over Malmø.
Det er detSå bra! [emoji4]
Det gjorde detGikk det bra?
Åhh kjedelig2 timer forsinket siden teite Google maps ville sende oss med båten til Larvik selv om vi spesifikt se vil ville over Malmø.
Mhm få noen å snakke med igjen skal bli braSå utrolig bra [emoji4]
Å stå kjedelig
Men godt dere er på rett vei nå da
Crap det er kjipern![]()
Det er fryktelig kjedelig.Åhh kjedelig
Krysser alt som krysses kanJupp [emoji16]
Satser på at det varer sånn [emoji16]
Må vel forhandle om lønna og sånt [emoji14] [emoji23]Skrev bare one year og der kom det søke alternativ one year Gilmore girls season 2 [emoji23][emoji23][emoji23] og Netflix har vist hintet noe men som sagt usikkert