>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Haha ja. Får virkelig håpe ingen tar der særlig nært gitt.De er nok vant til det [emoji14] Tenker de aller fleste skjønner at man ikke mener det personlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja. Får virkelig håpe ingen tar der særlig nært gitt.De er nok vant til det [emoji14] Tenker de aller fleste skjønner at man ikke mener det personlig.
Nom. Så godt ut [emoji7]
Restene av kjøttet fra jeg laget grillspyd da vi feiret St hans på etterskudd på torsdag.Hva spiste dere til middag?[emoji2]
Minner meg på at jeg er sulten...
Heihei damer! Meget sliten etter litt for mye gåing og aktivitet i helga.. Men vi har kosa oss på hotell, og spist mye god mat! Fikk til og med kjørt en tur innom sykehusområdet for å vise samboeren hvor pasientmottaket på føden er så han føler seg forberedt. Hvorpå han sender en Snap til svigermor som selvfølgelig trodde fødselen var igang og ble skikkelig sur på sønnen sin [emoji28]
vi har hatt noen dager med.. en sånn følelse av at nå skjer det noe snart. Spesielt typisk siden bilen var full av ikea-varer, mens bilstol og fødebag osv sto igjen hjemme. 2 timer unna.. Men nå er jeg hjemme, baby fremdeles i magen og bilstolen og fødebagen blir pakka i bilen i dag! Ekkelt å gå rundt og vente på at "noe" skal skje.. har fått litt større ødemer i føttene (pga varmen regner jeg med) og så har jeg blitt veldig hoven i ansiktet den siste uka. Nuvel, jeg har svangerskapskontroll i morgen og kjører inn til byen igjen etter den er ferdig. På tirsdag skal jeg tidlig på sykehuset for en sjekk. Håper på å få avklart litt mer om hvordan de nærmeste ukene blir.. klarer ikke nyte sommeren iallefall..
Daaa.. Burde de nok heller bli noe annet enn jordmor.. Er litt i jobb-beskrivelsen.. Evt kanskje kun holde seg til kontroller, og ikke til fødende.Haha ja. Får virkelig håpe ingen tar der særlig nært gitt.![]()
Godt det ordner segHun har tatt inn på hotell de 2 dagene hun må vente siden vi må dra så tidlig i morgen.
Har også funnet ut at det vil bli refundert, Norwegian, ja..
Er pensjonist, så ikke noe problem med jobb heldigvis.
Bra gikk det jo heldigvis. Ei helt perfekt lita jente. Så undrer jeg jo bare på det at jeg hele november og desember gikk med en bestemt julesang i hodet.Alt går jammen ikke som planlagt. Bare det går bra da![]()
Var så. Baker det hele tiden. Poppis her i husetNom. Så godt ut [emoji7]
Tenker jeg ogsåDaaa.. Burde de nok heller bli noe annet enn jordmor.. Er litt i jobb-beskrivelsen.. Evt kanskje kun holde seg til kontroller, og ikke til fødende.
Det var bare slik det skulle være. UnderbesvissthetenBra gikk det jo heldigvis. Ei helt perfekt lita jente. Så undrer jeg jo bare på det at jeg hele november og desember gikk med en bestemt julesang i hodet.
Julenatt, julenatt.
Ventetiden er over
Julenatt, julenatt
Barnet ligger og sover
Forstår jeg veldig godtVar så. Baker det hele tiden. Poppis her i huset![]()
Det var nok slik det skulle være.Det var bare slik det skulle være. Underbesvisstheten![]()
Det var nam jaNam!
Dere hadde take away? Kinamat?Forstår jeg veldig godt![]()
JaDere hadde take away? Kinamat?
Mine gullkorn er mer av typen "åhh. Det går så sakte. Det blir ikke noen baby i dag!!!!" sånn i 22-23 tiden.
Riene startet vel 1930 og jeg hadde hatt jm her fra sånn 20.30+ og ville jo i utgangspunktet ikke ha baby den dagen. Det var faktisk julaften.
(og hun er født 00.02 så det var ikke langt fra at det ble baby den dagen...)
Nomnom![]()
Heihei damer! Meget sliten etter litt for mye gåing og aktivitet i helga.. Men vi har kosa oss på hotell, og spist mye god mat! Fikk til og med kjørt en tur innom sykehusområdet for å vise samboeren hvor pasientmottaket på føden er så han føler seg forberedt. Hvorpå han sender en Snap til svigermor som selvfølgelig trodde fødselen var igang og ble skikkelig sur på sønnen sin [emoji28]
vi har hatt noen dager med.. en sånn følelse av at nå skjer det noe snart. Spesielt typisk siden bilen var full av ikea-varer, mens bilstol og fødebag osv sto igjen hjemme. 2 timer unna.. Men nå er jeg hjemme, baby fremdeles i magen og bilstolen og fødebagen blir pakka i bilen i dag! Ekkelt å gå rundt og vente på at "noe" skal skje.. har fått litt større ødemer i føttene (pga varmen regner jeg med) og så har jeg blitt veldig hoven i ansiktet den siste uka. Nuvel, jeg har svangerskapskontroll i morgen og kjører inn til byen igjen etter den er ferdig. På tirsdag skal jeg tidlig på sykehuset for en sjekk. Håper på å få avklart litt mer om hvordan de nærmeste ukene blir.. klarer ikke nyte sommeren iallefall..