Skravletråd JULI ❤

De er nok vant til det [emoji14] Tenker de aller fleste skjønner at man ikke mener det personlig.
Haha ja. Får virkelig håpe ingen tar der særlig nært gitt. :)

Hva spiste dere til middag?[emoji2]
Minner meg på at jeg er sulten...
Restene av kjøttet fra jeg laget grillspyd da vi feiret St hans på etterskudd på torsdag.

Kylling. Svinefilet og oksekjøtt. I biter. Men stekt og servert med ris og salat og små baguetter.(torsdag hadde vi ikke ris)

Heihei damer! Meget sliten etter litt for mye gåing og aktivitet i helga.. Men vi har kosa oss på hotell, og spist mye god mat! Fikk til og med kjørt en tur innom sykehusområdet for å vise samboeren hvor pasientmottaket på føden er så han føler seg forberedt. Hvorpå han sender en Snap til svigermor som selvfølgelig trodde fødselen var igang og ble skikkelig sur på sønnen sin [emoji28]

vi har hatt noen dager med.. en sånn følelse av at nå skjer det noe snart. Spesielt typisk siden bilen var full av ikea-varer, mens bilstol og fødebag osv sto igjen hjemme. 2 timer unna.. Men nå er jeg hjemme, baby fremdeles i magen og bilstolen og fødebagen blir pakka i bilen i dag! Ekkelt å gå rundt og vente på at "noe" skal skje.. har fått litt større ødemer i føttene (pga varmen regner jeg med) og så har jeg blitt veldig hoven i ansiktet den siste uka. Nuvel, jeg har svangerskapskontroll i morgen og kjører inn til byen igjen etter den er ferdig. På tirsdag skal jeg tidlig på sykehuset for en sjekk. Håper på å få avklart litt mer om hvordan de nærmeste ukene blir.. klarer ikke nyte sommeren iallefall..

Jeg føler det ganske likt som deg, merker jeg..
Føler noe skjer snart, er også vannete i føttene (i dag såpass at det gjør vondt. Ævv...), og går bare og venter på at noe skjer.
Hver gang jeg blir klam på låret, tenker jeg "FOSTERVANN??" liksom.
Guh, så slitsomt. [emoji85]

Hei. Nå er jeg her for kvelden. Såvidt. Men er dausliten. Jeg tåler visst ingenting.. Var på familielørdag i går (hvorpå jeg egentlig mest satt på en stol..?!), og i dag er jeg helt gåen. Ble hoven i føttene i går, og det har ikke gått over til i dag.. Gjør så vondt i beina, at æsj.

Haha ja. Får virkelig håpe ingen tar der særlig nært gitt. :)
Daaa.. Burde de nok heller bli noe annet enn jordmor.. Er litt i jobb-beskrivelsen.. Evt kanskje kun holde seg til kontroller, og ikke til fødende.

Hun har tatt inn på hotell de 2 dagene hun må vente siden vi må dra så tidlig i morgen.
Har også funnet ut at det vil bli refundert, Norwegian, ja..
Er pensjonist, så ikke noe problem med jobb heldigvis.
Godt det ordner seg

Alt går jammen ikke som planlagt. Bare det går bra da :)
Bra gikk det jo heldigvis. Ei helt perfekt lita jente. Så undrer jeg jo bare på det at jeg hele november og desember gikk med en bestemt julesang i hodet.

Julenatt, julenatt.
Ventetiden er over
Julenatt, julenatt
Barnet ligger og sover

Bra gikk det jo heldigvis. Ei helt perfekt lita jente. Så undrer jeg jo bare på det at jeg hele november og desember gikk med en bestemt julesang i hodet.

Julenatt, julenatt.
Ventetiden er over
Julenatt, julenatt
Barnet ligger og sover
Det var bare slik det skulle være. Underbesvisstheten :)

Mine gullkorn er mer av typen "åhh. Det går så sakte. Det blir ikke noen baby i dag!!!!" sånn i 22-23 tiden.

Riene startet vel 1930 og jeg hadde hatt jm her fra sånn 20.30+ og ville jo i utgangspunktet ikke ha baby den dagen. Det var faktisk julaften.

(og hun er født 00.02 så det var ikke langt fra at det ble baby den dagen...)

Hehe, det var jaggu close-race![emoji12]

Heihei damer! Meget sliten etter litt for mye gåing og aktivitet i helga.. Men vi har kosa oss på hotell, og spist mye god mat! Fikk til og med kjørt en tur innom sykehusområdet for å vise samboeren hvor pasientmottaket på føden er så han føler seg forberedt. Hvorpå han sender en Snap til svigermor som selvfølgelig trodde fødselen var igang og ble skikkelig sur på sønnen sin [emoji28]

vi har hatt noen dager med.. en sånn følelse av at nå skjer det noe snart. Spesielt typisk siden bilen var full av ikea-varer, mens bilstol og fødebag osv sto igjen hjemme. 2 timer unna.. Men nå er jeg hjemme, baby fremdeles i magen og bilstolen og fødebagen blir pakka i bilen i dag! Ekkelt å gå rundt og vente på at "noe" skal skje.. har fått litt større ødemer i føttene (pga varmen regner jeg med) og så har jeg blitt veldig hoven i ansiktet den siste uka. Nuvel, jeg har svangerskapskontroll i morgen og kjører inn til byen igjen etter den er ferdig. På tirsdag skal jeg tidlig på sykehuset for en sjekk. Håper på å få avklart litt mer om hvordan de nærmeste ukene blir.. klarer ikke nyte sommeren iallefall..

Så bra dere har hatt en fin helg og fått skremt svigermor litt[emoji23]
Lykke til på kontroll i morgen![emoji2]

Back
Topp