Skravletråd JULI ❤

Det vil jeg tro[emoji1] hun skal være med oss på neste tur til syden[emoji23]
Min mor er veldig glad i fornøyelsesparker og badeland, men hun foretrekker den rolige delen av dem.
Hun har storkost seg på de små flyene, togene, banene, bassengene og så videre med Lille U mens vi har tatt de eldste på det de ønsker, og så har vi møtes på forhåndsavtalte steder og tidspunkter med jevne mellomrom.
Enkelte ting har vi alle også tatt sammen, og alltid spist sammen.
Har fungert utrolig godt

Hjemmetest. Satser på at den er riktig :)

Hjemmetest. Satser på at den er riktig :)
Skjønner. Problemet er gjerne bare at de måler antall (.. Noen måler antall bevegelige), men ikke sier noe om spermen har normal form og sånt.. Synes det var betryggende for noen måneder (tok typen som måler antall som beveger seg), men når det ikke gikk, så.. Ble jeg usikker igjen. (og dermed fikk gubben usikker, stakkar.)

Viste seg dog at alt var greit (i normal utredning taes jo sædtest uansett). Likevel, den gangen det klaffet (pp 17), hadde vi spart opp. Såå.. Hvem vet. Kanskje den ikke var like bra i "ut-tynnet" form..?

Last edited:
I morgen tidlig skal vi vi (mannen og meg) "gå oss en tur alene" mens barna er sammen med mommo før hun drar..
Sannheten er at vi skal dra på Legoland alene for å ta de kule tingene ungene ikke tør alene når parken åpner før det blir kø :P
Genialt skal huske den:p

Min mor er veldig glad i fornøyelsesparker og badeland, men hun foretrekker den rolige delen av dem.
Hun har storkost seg på de små flyene, togene, banene, bassengene og så videre med Lille U mens vi har tatt de eldste på det de ønsker, og så har vi møtes på forhåndsavtalte steder og tidspunkter med jevne mellomrom.
Enkelte ting har vi alle også tatt sammen, og alltid spist sammen.
Har fungert utrolig godt
Det er jo en genial løsning :)

Back
Topp