Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
God nattGod natt jenter[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God nattGod natt jenter[emoji1]
Positiv test..?![]()
Ahh. Hjemmetest, eller profesjonelt?Neei. Men han gjorde [emoji14]
Vi tok sånn sædkvalitetstest. For et styr det var!![]()
Min mor er veldig glad i fornøyelsesparker og badeland, men hun foretrekker den rolige delen av dem.Det vil jeg tro[emoji1] hun skal være med oss på neste tur til syden[emoji23]
Sikkert deilig daNei badebasseng [emoji14] bader skjelden i ferskvann og langt til saltvann her![]()
GenialtI morgen tidlig skal vi vi (mannen og meg) "gå oss en tur alene" mens barna er sammen med mommo før hun drar..
Sannheten er at vi skal dra på Legoland alene for å ta de kule tingene ungene ikke tør alene når parken åpner før det blir kø![]()
Så greitt med fri adgang da. Da kan man liksom gjøre sliktVi har fikset oss med fri adgang der under hele oppholdet så kan gjøre slike stunt.
Mamma er helt med på det.
Ble forresten "hevet ut" i kveld med streng beskjed om å kose oss mens hun tok seg av barna![]()
Var helt nydelig i dag[emoji2].Har det her25 grader og helt klar himmel i går. Så satser på det samme i dag
du da?
Her og. Bare litt kjedelig å være innendørs på slike dager. Jobb.Var helt nydelig i dag[emoji2].
Gratulerer med positiv hjemmetestHjemmetest. Satser på at den er riktig![]()
Skjønner. Problemet er gjerne bare at de måler antall (.. Noen måler antall bevegelige), men ikke sier noe om spermen har normal form og sånt.. Synes det var betryggende for noen måneder (tok typen som måler antall som beveger seg), men når det ikke gikk, så.. Ble jeg usikker igjen. (og dermed fikk gubben usikker, stakkar.)Hjemmetest. Satser på at den er riktig![]()
Er glad i å høre at jeg ikke er den eneste. Bare omgitt av folk som elsker å bade hele året [emoji14]Det er jeg også[emoji23]
Tror den skal bli finHa en flott feiring av gubben![emoji1]
Ok..... sånn ca 40 grader Da?Det står at man skal bruke så varmt vann at man nesten ikke klarer å røre det. Rart.
Genialt skal huske denI morgen tidlig skal vi vi (mannen og meg) "gå oss en tur alene" mens barna er sammen med mommo før hun drar..
Sannheten er at vi skal dra på Legoland alene for å ta de kule tingene ungene ikke tør alene når parken åpner før det blir kø![]()
God morgenGod natt jenter[emoji1]
Det er jo en genial løsningMin mor er veldig glad i fornøyelsesparker og badeland, men hun foretrekker den rolige delen av dem.
Hun har storkost seg på de små flyene, togene, banene, bassengene og så videre med Lille U mens vi har tatt de eldste på det de ønsker, og så har vi møtes på forhåndsavtalte steder og tidspunkter med jevne mellomrom.
Enkelte ting har vi alle også tatt sammen, og alltid spist sammen.
Har fungert utrolig godt