Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var kulElsker det [emoji7] I fjor tok jeg gul kjole på sommerfesten. Kan trygt si jeg var eneste i farge. Alle tar svart jo [emoji14]
Hvitt er modig også da [emoji1] Og veldig fint [emoji7] Hvordan ser den ut ellers da?![]()
Nydelig dealTar gjerne mot sånn kanskje 7-8 av dine grader så blir der bedre begge steder?
Tjæææ. Akkurat deet.. Gjerne må man jo løpe i skogen og sånt.. Mellom trærne osv..Hahaha [emoji23] Høres veldig praktisk ut når man skal jage de oppover/nedover [emoji14]
Sikkert greit det da. Slipper vente på båter osv.. Ser for meg det er kjipt å stå ute der i full fødsel i dårlig sjøvær f.eks..Er kun 40 min reisevei altså. Helt edru blir man ikke [emoji14] Men de holder på å bygge undersjøisk tunnel. Så da blir det vel å busse oss frem og tilbake [emoji23]
Kos deg!Ankomst straks nå. Så vi ses da. Ha en super lørdag alle sammen [emoji170]
Skal bare jobbe 8skikkelig gøy det og [emoji14]
Neida sover som oftest bra, men sjelden lenge på morgenen![]()
Kos deg på jobb
Jobber du helr helgen?
God morgen folkens. Nok en ny travel dag er i gang. Straks kjøre mannen avgårde til en plass. Så hjem og stelle meg og ungene. Så kommer pappa og henter oss. Kjører neg til kaien. Så tar han med barna hjem til seg og mamma for natta. Jeg møter mannen i byen da hvor ferden videre går til utepub på kaien, også med buss videre til jobben til mannens store sommerfest. Egne kokker og egen bar. Blir nok veldig bra. God underholdning og live musikk.
Så da forsvinner hele min dag. Spesielt siden mannen akkurat vekka meg helst [emoji23]
Legger bare inn et innlegg, i tilfelle du ønsket fortsette [emoji28][emoji106]Haha[emoji23] heldige oss!
Problemet er at folk ikke ser eller bryr seg om hva andre mennesker gjør eller hendelser rundt andre mennesker.Blir så sur..
Lest saken om hun jenta som ble voldtatt på festival i Sverige...?
Også i kommentarfeltet på fb, "nei, dette forstår jeg ikke hvordan kan skje, det er jo andre folk der".
Herregud. Det er neppe SÅ populært å stå frem som voldtektsoffer at man gjør det på gøy...! [emoji35][emoji35]
Ha en fin dag ! [emoji274]
Det er akkurat det. Folk DRITER I DET, når det ikke angår dem. Unnskylder seg med at "hun er sikkert med på det", "noen andre passer nok på" etc.Problemet er at folk ikke ser eller bryr seg om hva andre mennesker gjør eller hendelser rundt andre mennesker.
I Tyrkia druknet en 5 åring. Overvåkings videoen viste at det var opp til 10 personer som så hendelse forløpet uten å løfte en finger
Juli!!
Sommer!!
Vel, i går var det sommer.
I dag er det 13 grader
Takk nå har såfall soverutinen kommet mer på plass enn hva den har vært den siste uka
Det skal vi hva står på timeplanen din?
Ble oransje kjole i dag på sommerfest. Viktig med farger [emoji1]![]()