Ja jeg fant lekeland ...skukle ha hatt slikt på mon tid * ler*Veldig kjekt. Grei park for de minste![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg fant lekeland ...skukle ha hatt slikt på mon tid * ler*Veldig kjekt. Grei park for de minste![]()
Bare å slenge på noe [emoji28][emoji28]Ja enkle saker altså men aldri vært flink til å pynte . Vurderer å ha på fondant men da må jeg også finne på noe pynt.....
Sunnmøre.Bor du på nordpolen eller? Her er det gå 25 i skyggen. Sol fra skyfri himmel og live er herlig!
Veldig retro [emoji14] digga det men er ikke tøff nok å gå i slike farger. Skal prøve meg på hvit kjole i morgen .... Men det er hjemme fest * begynner rolig *Ble oransje kjole i dag på sommerfest. Viktig med farger [emoji1]![]()
Wow vi har 28 i skyggen vindstille....Sunnmøre.
14 nå. Overskyet og lett fuktig
Elsker det [emoji7] I fjor tok jeg gul kjole på sommerfesten. Kan trygt si jeg var eneste i farge. Alle tar svart jo [emoji14]Veldig retro [emoji14] digga det men er ikke tøff nok å gå i slike farger. Skal prøve meg på hvit kjole i morgen .... Men det er hjemme fest * begynner rolig *
Fresh farge!Ble oransje kjole i dag på sommerfest. Viktig med farger [emoji1]![]()
Takk [emoji7] Fargen vises mye bedre når en tar bilde ute så jeg gitt [emoji14]Fresh farge!
Blir vel litt endring i forhold til hvilket lys det sees i. [emoji14]Takk [emoji7] Fargen vises mye bedre når en tar bilde ute så jeg gitt [emoji14]
Så stas daVært på familielørdag på nærbutikken her. Dattera fikk tatt litt hesteridning og sånt.![]()
Også spiste vi is. Nå føler jeg at jeg har gjort nok for dagen..
Ja. Kamera inne er litt blassere i fargene ser jeg [emoji14]Blir vel litt endring i forhold til hvilket lys det sees i. [emoji14]
Første gang i dag [emoji14]Så stas daLiker hu å ri?
Fort gjort.Ja. Kamera inne er litt blassere i fargene ser jeg [emoji14]
Ehh.. Hva i all verden..?Når dattera mi si venninne kommer fra Oslo med hele familien. Også spør de om hu kan sove her hele tiden... Om 2 uker. Når pappa i hus endelig tar ferie. Da må man si nei vei. En dag er liksom greit. Men vi reiser jo gjerne avgårde på sparket også vi når han har ferie. Syns nesten det er litt frekt. De må jo uansett ordne seg når de tar ferie her en familie på 6 liksom.
Tar gjerne mot sånn kanskje 7-8 av dine grader så blir der bedre begge steder?Wow vi har 28 i skyggen vindstille....kan bytte ikke gøy i uke 34....*phu*
Ikke rart detFørste gang i dag [emoji14]
Men hun synes det var spennende.