Skravletråd JULI ❤

Ja enkle saker altså men aldri vært flink til å pynte . Vurderer å ha på fondant men da må jeg også finne på noe pynt.....
Bare å slenge på noe [emoji28][emoji28]

Ble oransje kjole i dag på sommerfest. Viktig med farger [emoji1]
ef73afeac730a3b0cf1c3c1ad97d846d.jpg

Ble oransje kjole i dag på sommerfest. Viktig med farger [emoji1]
ef73afeac730a3b0cf1c3c1ad97d846d.jpg
Veldig retro [emoji14] digga det men er ikke tøff nok å gå i slike farger. Skal prøve meg på hvit kjole i morgen .... Men det er hjemme fest * begynner rolig *

Veldig retro [emoji14] digga det men er ikke tøff nok å gå i slike farger. Skal prøve meg på hvit kjole i morgen .... Men det er hjemme fest * begynner rolig *
Elsker det [emoji7] I fjor tok jeg gul kjole på sommerfesten. Kan trygt si jeg var eneste i farge. Alle tar svart jo [emoji14]

Hvitt er modig også da [emoji1] Og veldig fint [emoji7] Hvordan ser den ut ellers da?
0424919a99f50fc3c66988b7688763d3.jpg

Vært på familielørdag på nærbutikken her. Dattera fikk tatt litt hesteridning og sånt. :)
Også spiste vi is. Nå føler jeg at jeg har gjort nok for dagen..

Takk [emoji7] Fargen vises mye bedre når en tar bilde ute så jeg gitt [emoji14]
Blir vel litt endring i forhold til hvilket lys det sees i. [emoji14]

Når dattera mi si venninne kommer fra Oslo med hele familien. Også spør de om hu kan sove her hele tiden... Om 2 uker. Når pappa i hus endelig tar ferie. Da må man si nei vei. En dag er liksom greit. Men vi reiser jo gjerne avgårde på sparket også vi når han har ferie. Syns nesten det er litt frekt. De må jo uansett ordne seg når de tar ferie her en familie på 6 liksom.

Når dattera mi si venninne kommer fra Oslo med hele familien. Også spør de om hu kan sove her hele tiden... Om 2 uker. Når pappa i hus endelig tar ferie. Da må man si nei vei. En dag er liksom greit. Men vi reiser jo gjerne avgårde på sparket også vi når han har ferie. Syns nesten det er litt frekt. De må jo uansett ordne seg når de tar ferie her en familie på 6 liksom.
Ehh.. Hva i all verden..?

Back
Topp