Skravletråd JULI ❤

I morgen er det 1. august.
Har dere noen spennende planer for den måneden?

Her begynner frøkna på SFO i morgen og skolen 17.
Vil bli en overgang å ha to skolebarn.

I tillegg skal jeg begynne å studere litt igjen
 
Noen som er våken til å ta stat i natt?
 
God kveld siste dag i juli:) ferien er over her og hverdagen i gang. Litt kjedelig. Men faktisk litt deilig og :)
 
Har ligget i en mnd i en pose. Skikkelig sur for jeg klarte bruke feil hvitt nøste i bunnen på mønster. Som ikke la merke til før jeg måtte ta ny og så fargeforskjellen.

Sur da. Så da fikk genseren ligge i ett skammehjørne.

Måtte jo rekke opp hele mønsteret. Som jeg grua meg til.
Tenk om jeg mista masker.

Men i dag too jeg den frem igjen. Gikk greit og er godt i gang igjen nå. Så nå ble det gøy igjen da :)
fe7b14f6a9d6d99ab24ab24b346a998a.jpg

Du er så flink å strikke. Døds missunnelig[emoji4]
 
I morgen er det 1. august.
Har dere noen spennende planer for den måneden?

Her begynner frøkna på SFO i morgen og skolen 17.
Vil bli en overgang å ha to skolebarn.

I tillegg skal jeg begynne å studere litt igjen
Jeg skal tilbake i jobb og mannen overta resten av permisjonen. Gruer meg! Sikker på at mini kommer til å ha det supert sammen med pappaen sin, men tøft å være borte fra ham så mye av dagen. Ammefri blir bra!
 
Veldig. Er så gøy når det skjer. Ei nær venninne som kjøpte da... Så følte meg litt overprisa [emoji23] Men ikke min feil det ble bud.

Men strikker videre på genseren dattera hennes skal få [emoji23] Hu henter på fredag. Så få det ferdig til da [emoji14]

Det trenger du jo ikke føle på![emoji1]
 
Barnehage var visst veldig greit. Tror hun har savnet aktivitetsnivået i barnehagen. Sovnet som et lys med en gang hun traff puta[emoji6] greit å ha en rolig bhg uke mens mannen og guttungen fortsatt har fri. Korte dager i starten er gull verd:)

Det er jo supert[emoji1]
Her var det litt uvant og vanskelig når jeg leverte....til tross for at han er 5 år[emoji12] hadde hatt en super dag når han ble hentet da[emoji2]
 
Vel. Ikke midnatt, men nå. Tråd og sånn kan jeg eller andre evt ordne for å få med folk.

Men nå har snuppa sovna så det vil jeg også

9ddf29b6a1b14f19d06b41b928fd8c15.jpg
 
Back
Topp