Skravletråd JULI ❤

Herlig når det skjer ja. Tiltak før man begynner da [emoji14]

Veldig tiltak. Har startet litt shopping til jenterommet ide minste. Til guttungen må jeg på ikea og handle litt hyller og dill.

Men har en Stor sorteringsjobb foran meg på guttungens rom. Han er en samler. Og det flyter med det som i mine øyner er (boss)[emoji23]
 
Alltid godt å legge seg[emoji1]
Gikk barnehage greit?

Barnehage var visst veldig greit. Tror hun har savnet aktivitetsnivået i barnehagen. Sovnet som et lys med en gang hun traff puta[emoji6] greit å ha en rolig bhg uke mens mannen og guttungen fortsatt har fri. Korte dager i starten er gull verd:)
 
Eldste skal få ny skolesekk, alle gutta trenger bukser, børste til kattene, og kanskje litt klær til meg selv[emoji1]

Viktig å ikke glemme seg selv :)
 
Veldig tiltak. Har startet litt shopping til jenterommet ide minste. Til guttungen må jeg på ikea og handle litt hyller og dill.

Men har en Stor sorteringsjobb foran meg på guttungens rom. Han er en samler. Og det flyter med det som i mine øyner er (boss)[emoji23]
Gjør slikt ofte når barna er borte. De vet strengt talt ikke hva de har [emoji23]

Veldig gøy å handle inn da :D
 
284132ff2aa0678c879eef27422f47c1.png


Sengehimmel til den kommende storesøster.

5e826ff1442adef30284027f02b94885.png


Gulvteppe til rommet hennes.
Tenkte å kanskje gi dette til jul til hun. Paradis teppe må jo være genialt[emoji16]
 
Har ligget i en mnd i en pose. Skikkelig sur for jeg klarte bruke feil hvitt nøste i bunnen på mønster. Som ikke la merke til før jeg måtte ta ny og så fargeforskjellen.

Sur da. Så da fikk genseren ligge i ett skammehjørne.

Måtte jo rekke opp hele mønsteret. Som jeg grua meg til.
Tenk om jeg mista masker.

Men i dag too jeg den frem igjen. Gikk greit og er godt i gang igjen nå. Så nå ble det gøy igjen da :)
fe7b14f6a9d6d99ab24ab24b346a998a.jpg
 
Back
Topp