Hjemme med sykt barn i morgen også her. Lille stakkaren . Fått i seg litt mat iallefall i dag. Spent på besøk hos lungespesialist fredag
Fortsatt god bedring[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjemme med sykt barn i morgen også her. Lille stakkaren . Fått i seg litt mat iallefall i dag. Spent på besøk hos lungespesialist fredag
Åh[emoji173]️Hvordan gikk begravelsen ? Hvordan er det med din mann ? Og hvordan tar gutta det?
Å [emoji53] hvordan gikk det? [emoji173]️
Da var den siste halsen til frøkna ferdig
![]()
TakkFortsatt god bedring[emoji4]
skjlnner detHadde bare med eldstegutten og datteren til mannen[emoji4] de tok det greit, men litt preget.. Mannen var knust[emoji20]
Mannen hadde breakdown[emoji20] men en fin seremoni[emoji173]️
Tusen takk [emoji16] Beltet er fra ebay daStilig.
Likte beltet! (og skjørtet da!)
Utgjort daTusen takk . Nå har søsteren fått feber også :/
TakkUtrolig fint . Fikk lyst på selv i grått . Lysegrått
Sliter du litt? [emoji33]Hvordan klarer folk egentlig å strikke med settpinner uten å miste alle maskene på de pinnene man ikke strikker med for øyeblikket?
Skikkelig knotete jo![]()
Mistet et par masker, så vrangborden blir feil. Men jeg fant den ene masken, og økte med en maske før neste vrang der feilen var, så det går bra nå. Det blir vel ikke så pen t, men men. Gleder meg til vrangborden er ferdig så kan jeg begynne på mønster. Det er vanlig rett og mønster i vrang, så det blir mye lettere enn å knote med rett vriddSliter du litt? [emoji33]
Stilig, så flink du erTakkHar strikka det i grått til mamma. Men mer grågrå og ikke så lys
Men da fulgte jeg oppskrifta med lavere vrangbord øverst
![]()
![]()
Du finner utav det ja [emoji14] Du er flink. Pågangsmot har du mye av hvertfall [emoji7]Mistet et par masker, så vrangborden blir feil. Men jeg fant den ene masken, og økte med en maske før neste vrang der feilen var, så det går bra nå. Det blir vel ikke så pen t, men men. Gleder meg til vrangborden er ferdig så kan jeg begynne på mønster. Det er vanlig rett og mønster i vrang, så det blir mye lettere enn å knote med rett vridd![]()
TakkStilig, så flink du er![]()
Jeg har nå så vidt begynt på ny lueTakk![]()
Mistet et par masker, så vrangborden blir feil. Men jeg fant den ene masken, og økte med en maske før neste vrang der feilen var, så det går bra nå. Det blir vel ikke så pen t, men men. Gleder meg til vrangborden er ferdig så kan jeg begynne på mønster. Det er vanlig rett og mønster i vrang, så det blir mye lettere enn å knote med rett vridd![]()
Så gøyJeg har nå så vidt begynt på ny lue![]()
Huff [emoji17] masse god bedring [emoji173]Tusen takk . Nå har søsteren fått feber også :/