Skravletråd Januar

Åh :([emoji173]️Hvordan gikk begravelsen ? Hvordan er det med din mann ? Og hvordan tar gutta det?

Hadde bare med eldstegutten og datteren til mannen[emoji4] de tok det greit, men litt preget.. Mannen var knust[emoji20]

Da var den siste halsen til frøkna ferdig
0ccdac887a66eb70a62883cf0fdfa219.jpg

Så flink du er![emoji1]

Hvordan klarer folk egentlig å strikke med settpinner uten å miste alle maskene på de pinnene man ikke strikker med for øyeblikket? :eek:
Skikkelig knotete jo :eek:

Sliter du litt? [emoji33]
Mistet et par masker, så vrangborden blir feil. Men jeg fant den ene masken, og økte med en maske før neste vrang der feilen var, så det går bra nå. Det blir vel ikke så pen t, men men. Gleder meg til vrangborden er ferdig så kan jeg begynne på mønster. Det er vanlig rett og mønster i vrang, så det blir mye lettere enn å knote med rett vridd :P

Mistet et par masker, så vrangborden blir feil. Men jeg fant den ene masken, og økte med en maske før neste vrang der feilen var, så det går bra nå. Det blir vel ikke så pen t, men men. Gleder meg til vrangborden er ferdig så kan jeg begynne på mønster. Det er vanlig rett og mønster i vrang, så det blir mye lettere enn å knote med rett vridd :P
Du finner utav det ja [emoji14] Du er flink. Pågangsmot har du mye av hvertfall [emoji7]

De fleste mine ting har en feil og to de også. Vi får si det er kjærligheten som ligger i feila [emoji23]

Mistet et par masker, så vrangborden blir feil. Men jeg fant den ene masken, og økte med en maske før neste vrang der feilen var, så det går bra nå. Det blir vel ikke så pen t, men men. Gleder meg til vrangborden er ferdig så kan jeg begynne på mønster. Det er vanlig rett og mønster i vrang, så det blir mye lettere enn å knote med rett vridd :p

Lurt å finne mistede masker. Ellers kan det lett rakne nedgjennom

Back
Topp