Skravletråd Januar

Korpset vårt er rett under 200 stemmer på omoklubbkasse.no

Jeg er sikker på at de aller fleste av stemmene kommer fra bv-folk.
At det er lite engasjement i foreldregruppen vet jeg. Og at mange ikke anser dette som en aå relevant måte å få uniformer på. Men likevel. Ar nesten ingen utenom dere stemmer!! Jeg er glad for de stemmene vi får av dere!

Det er helt vanlig sånn "voksenbasseng", for konkurransesvømming og stup og trening og helt sånn vanlig. Men det varme er terapibasseng og barnebasseng som holder 33 grader.

Det vanlige føles kaldt om man har vært i det varme. Kjølig om man kommer fra dusjen (til gjengjeld kjennes dusjen god når man kommer derfra den kjennes kald når man kommer fra det varme for der er ikke mulig å stille på temperaturen i dusjen) og det kjennes godt til å svømme i når man svømmer.

Skjønner, sånn vanlig basseng da[emoji4]

Vært alene med ungene siden 17. Da mannen var påståelig klatring begynte 18 og ikke 1930 som jeg mente bestemt. Han dro til stengte dører. Sa han bare kunne vente der til de åpna. Men blir lange timer. Han er da trolig ikke hjemme før 23 og jeg er svært sliten nå i ryggen. Smertemessig på skala fra ok til ligge på gulvet i fosterstilling og grine på 10, er en solid 9er nå. Selv på smertestillende [emoji849]

Håper formen er bedre idag[emoji173]️

Skjønner, sånn vanlig basseng da[emoji4]
Jepp, helt vanlig

Men han gruer seg.
Jeg, jeg ser frem til at hverdagen roer seg ned for da vurdere jeg å ta opp morgensvømming på tirsdagen som jeg drev med før, deilig trening.

God morgen.

Medfølelse med dere som har sovet lite. Jeg har i det minste sovet godt. Frøkna var våken et par ganger men vi sovna fort begge to

Så deilig med en god natt[emoji2]
Vi har vært hos svigers pga begravelse og der var det trangt om plassen[emoji13]
Jeg og mannen har hatt eldste i midten i senga i natt[emoji849]

God morgen.

Medfølelse med dere som har sovet lite. Jeg har i det minste sovet godt. Frøkna var våken et par ganger men vi sovna fort begge to

Vi har vært hos svigers pga begravelse og der var det trangt om plassen[emoji13]

Det kan bli litt trangt ja.

Back
Topp