Takk for den liksom..... Belgiske vaffler med is og sjokolade [emoji7]
Du er slem [emoji56][emoji23]
Ja, men du digger meg likevel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for den liksom..... Belgiske vaffler med is og sjokolade [emoji7]
Du er slem [emoji56][emoji23]
Gratulerer med dagen til IboIbo er 2 år idag [emoji173]️ hvor har tiden blitt av? [emoji85]
Ibo er 2 år idag [emoji173]️ hvor har tiden blitt av? [emoji85]
Absolutt [emoji7][emoji8][emoji39]Ja, men du digger meg likevel![]()
Hipp hurra [emoji324]Ibo er 2 år idag [emoji173]️ hvor har tiden blitt av? [emoji85]
Det er helt vanlig sånn "voksenbasseng", for konkurransesvømming og stup og trening og helt sånn vanlig. Men det varme er terapibasseng og barnebasseng som holder 33 grader.
Det vanlige føles kaldt om man har vært i det varme. Kjølig om man kommer fra dusjen (til gjengjeld kjennes dusjen god når man kommer derfra den kjennes kald når man kommer fra det varme for der er ikke mulig å stille på temperaturen i dusjen) og det kjennes godt til å svømme i når man svømmer.
Lei den bitende kulden her i nord
Vært alene med ungene siden 17. Da mannen var påståelig klatring begynte 18 og ikke 1930 som jeg mente bestemt. Han dro til stengte dører. Sa han bare kunne vente der til de åpna. Men blir lange timer. Han er da trolig ikke hjemme før 23 og jeg er svært sliten nå i ryggen. Smertemessig på skala fra ok til ligge på gulvet i fosterstilling og grine på 10, er en solid 9er nå. Selv på smertestillende [emoji849]
Hodepine, type vondt å bevege seg. Skulle trene, vi får se om smertestillende tar det eller ikke. Har ikke mer i hus uansett.
Sitter med beina i varmt fotbad og rispute på nakken. Håper migrenen holder seg unna.
Jepp, helt vanligSkjønner, sånn vanlig basseng da[emoji4]
Natt 3 med en helvetes snorking. Mannen er litt forkjøla og det er verre enn noen gang da. Trenger god søvn kjenner jeg...
God morgrn
Natt 3 med lite søvn
Gud som jeg gleder meg til jeg er ferdig med å fikse tenner og til ønh forhåpentligvis klwrer å fikse ørene mine
God morgen.
Medfølelse med dere som har sovet lite. Jeg har i det minste sovet godt. Frøkna var våken et par ganger men vi sovna fort begge to
God morgen.
Medfølelse med dere som har sovet lite. Jeg har i det minste sovet godt. Frøkna var våken et par ganger men vi sovna fort begge to
Det kan bli litt trangt ja.Så deilig med en god natt[emoji2]
Vi har vært hos svigers pga begravelse og der var det trangt om plassen[emoji13]
Jeg og mannen har hatt eldste i midten i senga i natt[emoji849]
God morgen [emoji4]
Barna er feberfri idag snuppa ble det utover dagen igår. Lillegutt begynner å spise igjen [emoji4] må en tur ut å ordne litt forskjellig idag, så vi drar ut etter hvert [emoji4]
"God morgen"
Er syk og kom meg først opp av sengen nå