Skravletråd Januar

c083344a324997e9e4c605e3c473d3ad.jpg

Hvor voksen vs barn vil du ha stoffmønstrene? Eller er det spesifikk ting gutta liker? Serier, batman og sånt? Star wars?

De fargerike dino’ne nederst til venstre var stilig[emoji1]
De liker ikke superhelter, filmer eller sånt[emoji4] heller barnslig enn voksent..
Minsten digger dinosaurer, så det passer perfekt[emoji1]
Mellomste elsker verdensrommet, planeter, stjerner osv[emoji2]

Ja. Første dagen blir heftig da, paraplyorganisasjon som eier bl.a regnskapsfirmaet jeg jobber i har en dag for kunder og potensielle kunder og mye som skjer. Om vi skal jobbe der, noen på stand, noen vise vei, og div annet, i tillegg til å delta på noen foredrag (høre. Ikke snakke)
Da snakker vi innmari mange folk.
Dagen etter er det vel bare vi 60+ i vårt firma tror jeg.

Høres folksomt ut ja, og veldig sosialt[emoji1] deilig uansett med et lite avbrekk!

Som guttungen sa: Ikke skyld på meg om jeg tror jeg kan gå på vannet, jeg gikk jo nettopp på vannet på skøyter.

Gå på vannet prøvde han heldigvis ikke på. Men han hr blitt ganske bra på å svømme da.

Hehe, smart sagt[emoji1] flink han er!

Ahhh kjekt . Og resten :)? Joda vært på barnas hus i dag. Så har ungene vært med besteforeldre en del timer . Da hadde jeg si ja til kjolen maraton og då gikk vi en lang tur

Resten er hos svigermor i Gausdal[emoji2]

Høres folksomt ut ja, og veldig sosialt[emoji1] deilig uansett med et lite avbrekk!
Sikkert gøy, og definitivt annerledes enn normalt for oss om jo normalt ikke treffer så mange andre

De fargerike dino’ne nederst til venstre var stilig[emoji1]
De liker ikke superhelter, filmer eller sånt[emoji4] heller barnslig enn voksent..
Minsten digger dinosaurer, så det passer perfekt[emoji1]
Mellomste elsker verdensrommet, planeter, stjerner osv[emoji2]

Har etterspurt om noen av de norske stoffbutikkene har noe av sånne stoffer med verdensrommet og slikt ;)

Disse dinoene synes jeg var søte og :p
a6c6813e886c0d46cdd37487816767ba.png

Back
Topp