Så deilig for deg[emoji173]️
Ja. Kom ikke hjem før 18. Så jeg sov vel i en tre timer minst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig for deg[emoji173]️
Det ble detTakk. Synes det ble et søtt sett[emoji7]
![]()
Hvor voksen vs barn vil du ha stoffmønstrene? Eller er det spesifikk ting gutta liker? Serier, batman og sånt? Star wars?
Veldig usikker i grunnLikte den øverste. Men hadde nok gått for nederste pga lengden
Tror de har begge deler
Hehr sant det altså![]()
Ja. Første dagen blir heftig da, paraplyorganisasjon som eier bl.a regnskapsfirmaet jeg jobber i har en dag for kunder og potensielle kunder og mye som skjer. Om vi skal jobbe der, noen på stand, noen vise vei, og div annet, i tillegg til å delta på noen foredrag (høre. Ikke snakke)
Da snakker vi innmari mange folk.
Dagen etter er det vel bare vi 60+ i vårt firma tror jeg.
Jeg er sikker på at de kom i går![]()
Byggeklosser og leke til yngste![]()
![]()
![]()
De har en serir i bambus og en ullTror det er en blanding av bambus og ull
Full garderobe tom ut 10års alder frøkna nå.Hun er 2...
![]()
Flere som skal se håndball ?![]()
![]()
See så søtt [emoji7][emoji7] Laga sett igår med omslagsbody og bukse til minste [emoji5][emoji5]
Som guttungen sa: Ikke skyld på meg om jeg tror jeg kan gå på vannet, jeg gikk jo nettopp på vannet på skøyter.
Gå på vannet prøvde han heldigvis ikke på. Men han hr blitt ganske bra på å svømme da.
Ahhh kjekt . Og resten? Joda vært på barnas hus i dag. Så har ungene vært med besteforeldre en del timer . Da hadde jeg si ja til kjolen maraton og då gikk vi en lang tur
Igrunn ikke. Sutrete baby og en 5-åring som ikke hører en ting jeg sier![]()
Sikkert gøy, og definitivt annerledes enn normalt for oss om jo normalt ikke treffer så mange andreHøres folksomt ut ja, og veldig sosialt[emoji1] deilig uansett med et lite avbrekk!
De fargerike dino’ne nederst til venstre var stilig[emoji1]
De liker ikke superhelter, filmer eller sånt[emoji4] heller barnslig enn voksent..
Minsten digger dinosaurer, så det passer perfekt[emoji1]
Mellomste elsker verdensrommet, planeter, stjerner osv[emoji2]