God morgen
Vært våken siden 5 , trøtt ja
God ettermiddag Kengu[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
Vært våken siden 5 , trøtt ja
Da ble det biler filmen igjen. Jenta blir ikke lei altså![]()
Hun ville se den nå på morgenen. Sydde henne en biler genser igår så den ble hun i ekstase over. Hver bil hun ser i filmen studerer hun genseren sin for å se om den er på genseren og![]()
![]()
Herlig[emoji7] kunne ønske jeg fikk oppleve en vaginalfødsel, men slik blir det nå ikke. Så da får vi gjøre det beste av det vi får[emoji173]Skjønner deg godt [emoji173] jeg føder så himla raskt [emoji85] 20 min i aktivfase hos minste. Stoppet opp litt fordi vannet ikke hadde gått, men da de tok det tok det 20 min så og han gråt når hodet kom ut [emoji7][emoji23]
Du får nok en fin opplevelse for det om [emoji173] man mister helt kontroll når det går så fort altså [emoji85]Herlig[emoji7] kunne ønske jeg fikk oppleve en vaginalfødsel, men slik blir det nå ikke. Så da får vi gjøre det beste av det vi får[emoji173]
God middagGod ettermiddag Kengu[emoji4]
Jada[emoji4] det gjør vi nok begge, både pappaen og jeg[emoji4] han fikk jo ikke bli med sist, selv om han fikk hele natta alene med hu.Du får nok en fin opplevelse for det om [emoji173] man mister helt kontroll når det går så fort altså [emoji85]
Håper dere får en bedre opplevelse denne gangen [emoji173]Jada[emoji4] det gjør vi nok begge, både pappaen og jeg[emoji4] han fikk jo ikke bli med sist, selv om han fikk hele natta alene med hu.
Det skjønner jeg.
Takk for det[emoji173]Håper dere får en bedre opplevelse denne gangen [emoji173]

Det er mye ja. Så satser på å klare oss med toMhm. Håper det blir bra med to da. Tømmingen er litt tøff synes jeg, så utrolig mye væske å drikke.
Seminar/jobb/kurs av et slag. Felles for alle i selskapet så sikkert sosialt på kvelden.Det blir godt[emoji1] er det møte?
Tiden går fort!Skal på 6 ukers kontroll med lille på mandag, blir spennende..![]()
Står til?God ettermiddag til deg[emoji2]
Denne hallen er som vanlig varm.Gleder meg til dusj , den hallen var kald
På vei hjem skal vi stoppe på pizzabakeren, mannen har handlet til å lage pizza, men med bihulebetennelse og ansvar for toåringen valgte han en enklere løsning. Og det er helt greit. Det er bestilt og betalt. Så jeg skal bare hente.