Skravletråd Januar

Da ble det biler filmen igjen. Jenta blir ikke lei altså :p

Hun ville se den nå på morgenen. Sydde henne en biler genser igår så den ble hun i ekstase over. Hver bil hun ser i filmen studerer hun genseren sin for å se om den er på genseren og :p

90c849207f9cacd71fbec0e035c61122.jpg

Så herlig da[emoji7] og flott genser!

Skjønner deg godt [emoji173] jeg føder så himla raskt [emoji85] 20 min i aktivfase hos minste. Stoppet opp litt fordi vannet ikke hadde gått, men da de tok det tok det 20 min så og han gråt når hodet kom ut [emoji7][emoji23]
Herlig[emoji7] kunne ønske jeg fikk oppleve en vaginalfødsel, men slik blir det nå ikke. Så da får vi gjøre det beste av det vi får[emoji173]

Du får nok en fin opplevelse for det om [emoji173] man mister helt kontroll når det går så fort altså [emoji85]
Jada[emoji4] det gjør vi nok begge, både pappaen og jeg[emoji4] han fikk jo ikke bli med sist, selv om han fikk hele natta alene med hu.
Det skjønner jeg.

Skal på 6 ukers kontroll med lille på mandag, blir spennende.. :happy:

Var en tur på isen med ungene i dag. Og rett derfra til svømming. Litt temperaturforskjell.

På vei hjem skal vi stoppe på pizzabakeren, mannen har handlet til å lage pizza, men med bihulebetennelse og ansvar for toåringen valgte han en enklere løsning. Og det er helt greit. Det er bestilt og betalt. Så jeg skal bare hente.

På vei hjem skal vi stoppe på pizzabakeren, mannen har handlet til å lage pizza, men med bihulebetennelse og ansvar for toåringen valgte han en enklere løsning. Og det er helt greit. Det er bestilt og betalt. Så jeg skal bare hente.

Høres godt ut :)

Hjemme alene med ungene. Fikk til slutt laget taco, nam nam. Lillejenta sover på fanget mitt, og lillemor skal I teorien gå på do.

Back
Topp