Lurer på om jeg og lille skal ta turen ut i havgapet og besøke mamma'n og pappa'n min denne uka. I morgen isåfall pga været. Og hjem igjen på fredag til lunsj med barselgruppa og første veiing i slankekrigen. God plan tror jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg ankommet hotellet og fått vært en tur i dusjen![]()
God morgen [emoji4]
ikke bare jeg som er trøtt når man må opp tidlig [emoji85]
God morgen
God morgen ja. Angrer på jeg sa ja til å kjøre mamma i dag gitt. Vil sove [emoji38][emoji56]
God morgen . Kommet meg på jobb .![]()
Ikke tid gitt. Når vi endelig kommer hjem er det middag og lekser. Også svømming [emoji16] Får hvile i grava [emoji23]God dag[emoji1]
Du får duppe på dagen[emoji38]
Håper du får en fin dagGod morgen . Kommet meg på jobb .![]()
Hva gjør du i dag,?God dag Kengu[emoji1]
Oi da
Blåser heftig her også, men ikke inn pipa.
Hehe[emoji28] da trenger du en tur på butikken[emoji28]
Hehe, det hørtes travelt ut[emoji28]
Flink jente du har da!

Hei hå! Hva har dere gjort så langt i dag Da?
Oi daDet reiv godt i huset ja. Det har roet seg nå heldigvis. Det var litt farlig å kjøre tidligere, for det blåste snø over veien så man kunne ikke se en ting. Vi kjørte oss fast midt i veien, for det hadde låst så mye snø på veien at vi ikke kom oss igjennom. Det kommer litt brått på, og da vi kom dit så blåste det så hardt at vi måtte bare stoppe. Og der satt vi godt. Ble raskt dratt løst, og det sto en brøytebil og ventet på at vi skulle komme oss vekk fra veien. Vi ble dratt bakover, og da brøytebilen hadde kort forbi så etterlot han seg en vei med kun 1 fil, for snøen var for dyp ellers. Det har ikke snødd på noen dager, og brøytebilene har gått konstant i hele natt. Naturkreftene er sterke!
God morgen folkens![]()
Positivt, de har klart å ordne time hos lege og hs samme dag.
Ikke helt så positivt, det satt noen på venterommet når vi kom ut fra hs. Etter litt viste det seg at de hadde time hos legen 10.40. Da var klokken 10.50.
Så vi sitter nå her og venter. De fikk komme inn for litt siden da, så det blir våre tur etterpå tenker jeg
Lurer på om jeg og lille skal ta turen ut i havgapet og besøke mamma'n og pappa'n min denne uka. I morgen isåfall pga været. Og hjem igjen på fredag til lunsj med barselgruppa og første veiing i slankekrigen. God plan tror jeg.
Ikke tid gitt. Når vi endelig kommer hjem er det middag og lekser. Også svømming [emoji16] Får hvile i grava [emoji23]
Travel dag du da?