Skravletråd Januar

God morgen [emoji4]
ikke bare jeg som er trøtt når man må opp tidlig [emoji85]

God morgen ja. Angrer på jeg sa ja til å kjøre mamma i dag gitt. Vil sove [emoji38][emoji56]

Lillejenta har knekt koden for krabbing, så nå jobber hun med å reise seg. Og hvilket sted er vel bedre enn i senga? Ved leggetid selvfølgelig. Jeg ammer henne liggende om kvelden, men i kveld føltes det som at jeg hadde skiftet ut ungen med en labradorvalp :hilarious: Hun klatret på meg og slikket på ansiktet mitt og prøvde å krabbe over meg. Og hele tiden lå min mann ved siden av I senga og prøvde å sove, siden han skal på jobb i natt... :hilarious:
[emoji23][emoji23][emoji23]

God morgen folkens :)

Lite mat i huset. Mannen brukte pølsa vi skulle ha til middag i en mislykket omelett, så vi måtte spise middag på circle k i dag :rolleyes: Jeg har hatt bedre måltid.... Slår omeletten da :hilarious:

Hehe[emoji28] da trenger du en tur på butikken[emoji28]

Altså. Lage middag i dag? Nei det orka vi ikke. Gikk en tur i skogen. Grilla litt pølser og grilmsøyd med svin, sopp og squash på. For 5 timer siden. Enda mett gitt. Kveldsmat for barn nå og dusjing. Så roper senga.

Jeg er trøtt og fæl allerede. Selv om det har vært verdens koseligste helg med søstrene mine og skog og fjelltur med barn. Må jeg innrømme hodet mitt er fullt og migrenen har sneket seg inn.

Gleder meg til barn skal sove.

Fikk ikke sove særlig i natt heller. Da mannen snorka noe helt forjævlig og jeg ønska meg helt seriøst en egen leilighet og singelliv på det tidspunkt. Satser på bedre natt i natt da [emoji442][emoji23] Må jo bli bedre i natt.

Han sier jo beklager stakkaren. Er da ikke som han snorker med vilje heller gitt.

Middag i skogen høres koselig ut[emoji1]
God bedring til hodet, håper litt søvn gjorde susen[emoji173]️

Positivt, de har klart å ordne time hos lege og hs samme dag.

Ikke helt så positivt, det satt noen på venterommet når vi kom ut fra hs. Etter litt viste det seg at de hadde time hos legen 10.40. Da var klokken 10.50.

Så vi sitter nå her og venter. De fikk komme inn for litt siden da, så det blir våre tur etterpå tenker jeg

Og vi venter....

Jeg kjente brått en mistenkelig lukt....

Vi har byttet bleie. Men venter enda på legen

Lillejenta har knekt koden for krabbing, så nå jobber hun med å reise seg. Og hvilket sted er vel bedre enn i senga? Ved leggetid selvfølgelig. Jeg ammer henne liggende om kvelden, men i kveld føltes det som at jeg hadde skiftet ut ungen med en labradorvalp :hilarious: Hun klatret på meg og slikket på ansiktet mitt og prøvde å krabbe over meg. Og hele tiden lå min mann ved siden av I senga og prøvde å sove, siden han skal på jobb i natt... :hilarious:

Hehe, det hørtes travelt ut[emoji28]
Flink jente du har da!

Ja sola gjør alt mye bedre [emoji7] Og nå i Januar og Februar er det sååå nydelige farger på himmelen mens sola er på vei tilbake [emoji7]
Tusen takk, Håper jeg også [emoji85] Begynner å bli mektig lei nå [emoji26]

Klarer ikke helt å forestille meg hvordan det er med sola så lenge borte[emoji4][emoji85]

Ikke på det jeg så, men jeg fulgte jo ikke med på henne hele tiden da. Hun er litt spesiell og har oppført seg trassig før (vi får ikke lov til å sitte ved bassenget. Men et stykke unna. Så da hun stadig ville gå bort og snakke med sønnen sin fikk hun beskjed om at det ikke var ønskelig. Og laget en scene utrn like om at hun hadde rett til å gå der hun ville og gjorde et poeng av å gå og snakke til ham under kurset...) så jeg har merket meg henne (vanskelig å unngå, jeg satt rett ved siden av den gangen) og hun kommer tidvis med jakke.

Hørtes spesiell ut ja[emoji23]

Rolig kvelden jeg ønska meg etter en overhektisk uke og besøk i dagesvis, er kansellert nå ser det ut til. Alt jeg ville er å enten sove eller ligge på sofaen. det skjer visst ikke

Hva skjedde?[emoji15]

Back
Topp