Mm. Vil tro det.Hørtes varmt ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mm. Vil tro det.Hørtes varmt ut
Det var diggSå deilig da[emoji1]
De fleste henger det igjen i garderoben ja. Tross alt. Det er en svømmehallOkey? Det hørtes sært ut... skjønner godt at du blir svett bare av synet!
Nei. Dere passer den vel?Kan liksom ikke bsre sette den bort heller
Herlig bilde! Ja. Sånn kan det tidvis være.Lillejenta har knekt koden for krabbing, så nå jobber hun med å reise seg. Og hvilket sted er vel bedre enn i senga? Ved leggetid selvfølgelig. Jeg ammer henne liggende om kvelden, men i kveld føltes det som at jeg hadde skiftet ut ungen med en labradorvalpHun klatret på meg og slikket på ansiktet mitt og prøvde å krabbe over meg. Og hele tiden lå min mann ved siden av I senga og prøvde å sove, siden han skal på jobb i natt...
![]()
Blir spennendeTakk[emoji4] den hadde jeg helt glemt[emoji85]
Jo egentligHar du ingen bøker å lese?![emoji28]
Riktig detNei. Dere passer den vel?
Men hvorfor hadde du tenkt å sove på hotell, hva har jeg gått glipp av?
Samme som mi på to år, som altså et kort
Herlig bilde! Ja. Sånn kan det tidvis være.
Ja. Hun er 65,5cm og 5mnd. Så ligger greit på kurvene. Men vektmessig har hun heldigvis godt å gå på. Ting vokser hun ut av i bredden og ikke lengden, stikk motsatt sin søster
Rolig kvelden jeg ønska meg etter en overhektisk uke og besøk i dagesvis, er kansellert nå ser det ut til. Alt jeg ville er å enten sove eller ligge på sofaen. det skjer visst ikke
Oi, det tror jeg aldri jeg har opplevd.Nå blåser det så kraftig at asken i peisen virvler![]()
Oi, det tror jeg aldri jeg har opplevd.
Hvor i landet er det du bor?
Aha.Nei den var ny. Bor i Sør-Trøndelag. Jeg ser på nettavisen at flyene har problemer på Værnes og.
Aha.
Det var over der vi var mår kapteinen sa at på grunn av været kom det til å bli litt turbulens...
Hva da?![]()