Skravletråd Januar

Lillejenta har knekt koden for krabbing, så nå jobber hun med å reise seg. Og hvilket sted er vel bedre enn i senga? Ved leggetid selvfølgelig. Jeg ammer henne liggende om kvelden, men i kveld føltes det som at jeg hadde skiftet ut ungen med en labradorvalp :hilarious: Hun klatret på meg og slikket på ansiktet mitt og prøvde å krabbe over meg. Og hele tiden lå min mann ved siden av I senga og prøvde å sove, siden han skal på jobb i natt... :hilarious:
Herlig bilde! Ja. Sånn kan det tidvis være.

Samme som mi på to år, som altså et kort

Ja. Hun er 65,5cm og 5mnd. Så ligger greit på kurvene. Men vektmessig har hun heldigvis godt å gå på. Ting vokser hun ut av i bredden og ikke lengden, stikk motsatt sin søster

Ja. Hun er 65,5cm og 5mnd. Så ligger greit på kurvene. Men vektmessig har hun heldigvis godt å gå på. Ting vokser hun ut av i bredden og ikke lengden, stikk motsatt sin søster

Dethar aldri noen av mine gjort, selv om denne siste faktisk å over snittet i alle fall det første halvannet året av sitt liv, vi får se i morgen.

Rolig kvelden jeg ønska meg etter en overhektisk uke og besøk i dagesvis, er kansellert nå ser det ut til. Alt jeg ville er å enten sove eller ligge på sofaen. det skjer visst ikke

Rolig kvelden jeg ønska meg etter en overhektisk uke og besøk i dagesvis, er kansellert nå ser det ut til. Alt jeg ville er å enten sove eller ligge på sofaen. det skjer visst ikke

Ånei, hvorfor ikke? :(

Back
Topp