Skravletråd Januar

Samme her :/ og etter hvert kvikner hun til, men da er klokka gjerne 12 og litt sent å gå i bhg da [emoji14]

Ja. Er klokka etter 9 er vi hjemme. Altså, hun leveres lenge før no. Helst halv ni senest. Liker at hun er der en stund før samling og får kommer seg inn i leken :)

Ja. Men lurer på å ta med psykologen min og. For en klarere sak. Og skriv fra fysio. Eller eventuelt han med. De kan mer om meg og mon helse og sinn enn legen... de tar meg mer på alvor. Min lidelse vises. Iallefall den fysiske. Men samtidig vises ikke smertene jeg lever med. De kroniske smertene som gjør at jeg ikke .. «lever», bare er her... og det er vanskelig å få både lege og nav til og forstå
Kjedelig [emoji17] håper at psykolog og fysio kan hjelpe deg [emoji135]

Å hjelpes, tror jeg kommer til å forspise meg i kveld

Æsj! Vi har "ny" bil på prøve i helga også er det for dårlig plass i den[emoji85] får ikke inn to barneseter[emoji21]

Ja. Er klokka etter 9 er vi hjemme. Altså, hun leveres lenge før no. Helst halv ni senest. Liker at hun er der en stund før samling og får kommer seg inn i leken :)
Det er lurt [emoji4] prøver selv å komme før samling, men ikke alltid lett [emoji85]

Back
Topp