Skravletråd Januar

Vi har snakket flere dager om at han er stor gutt og kanskje han skal prøve å sove uten smokken.
Han har vært veldig usikker, og påstått da at han er liten gutt (noe jeg egentlig er enig i :P ).
Mens jeg stelte han før natten i kveld så snakket vi igjen mens jeg stelte han, og snakket om at det bare er babyer som bruker smokk, og kanskje vi skal sende smokkene hans til babyene...
Han var helt enig i at han ikke er baby, og la seg helt villig uten smokken :)

Så fin måte å gjøre det på. Forberede han godt :)

Mannen sto bøyd inn mot bilen mens han tok ut Lillejenta, og fristelsen ble for stor for meg! Jeg tok en håndfull snø og stappet den ned i nakken hans, før jeg fløy inn døra mens jeg lo manisk. Det blikket han sendte meg :hilarious:

Haha, at du tør![emoji23][emoji28]
Hevnen blir sikkert søøøt!![emoji85]

Så deilig[emoji173]️ Gikk opplæring fint? Og jm?

Jm gikk fint [emoji5] fikk lilla helsekort idag [emoji7] og ligger litt over snittet i mål da [emoji85]
Opplæringen gikk også veldig bra [emoji3] nå er jeg utslitt og vurderer å legge meg [emoji23]

Ble litt mørk

b639e7e4be34c48e33e17f5367e51854.jpg
c378ca72be3cff2d49efafe5c7ccfc78.jpg
en av disse?

Ja. For da passer i alle fall ski og sko.

Disse vi har er sånn at hælen løftes når man går på samme måte som på vanlige ski, men altså stroppet fast sko i et feste og det festet passet best for sko fra str 25 eller noe sånn og da har de jo vokst inn i vanlige skisko. De ble kjøpt fordi mellomste skulle få prøve når hun hadde skostørrrlse 21 og altså de minste skiskoene vi har funnet et 24 eller noe sånn så jeg tenkte det var greit. Men da var jo festet for langt fremme så det gikk dårlig.

Så ja, greit at de kostet bare en hundrelapp, for de brukes ikke. Lillemor får vanlige ski om/når der blir ski igjen (nå er det 5 pluss og snøen klissvåt og smelter) og klink is i bakken fra huset og ned langs naboen her hvor traktoren ikke brøyter. Naboen tar det med fres, men ikke helt nedtil ettersom det var kjørt på noen ganger og ungene hadde fint til å gå på ski på da. Men nå... Jeg fikk ikke bilen opp siste bakken

Lite skiføre her også...[emoji849] ikke vært det hittil i vinter hvertfall. Gutta er sure[emoji38]
Heldigvis er det 1 meter snø hos svigers, så de koser seg der[emoji2]

Jeg og baby ble med eldste på turn. Var gøy å være med å se hvor mye hun elsket det :) og idag var hun skikkelig flink. Hørte på beskjeder, satt for første gang stille i ringen når de samles. Balanserte på bommen helt alene hele veien og hoppa ordentlig ned fra bukken til trampolinen og videre til madrassen.

Så moro da[emoji1]

Mannen som "kjørte jo bare" skulle flytte bilen jeg ikke fikk opp. Og bekrefter at det har nok frosset på mer og eksistere ikke veigrep så bilen står der. Og er det ikke bedre i morgen kan vi glemme å kjøre

Tja, reelt sett er det vel 20 meter vei pluss en parkeringsplass som må strøs grundig.

Han gikk for å snakke med naboen som vi eier veien sammen med, og som er eier av parkeringsplassen jeg satte bilen på, for det var eneste vei jeg kom meg. Vi får se hva de lander på. Hjemmekontor med en toåring etter å ha fulgt ungene til skolen til fots er sånn ikke helt etter planen...

Back
Topp