Vis vedlegget 240272 Åhhhh frøkna som elsker Nemo
Hihi, så søt[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 240272 Åhhhh frøkna som elsker Nemo
Det stemmer, og tar bort skigleden før unga får prøvd seg.
Haha ja [emoji14] Jeg er det gitt. Fikk jammen gul tannbørste til jul også. [emoji23]
De er det.
Vi har et par, men skoene passet jo ikke på. De er for små. Og innen skoene er store nok, passer de minste skiskoene.
Yngste har prøvd seg, men neste gang hun skal ut får hub skisko str 24 og ski på en meter, det minste vi fant ds vi kjøpte til eldstemann
Lillemor her koste seg da, men lett var det ikke ifølge faren. De gikk bare her utenfor da.Jepp, de blir frustrert og lei før de får begynt[emoji13]
Jeg ble bedre etter barn[emoji4]
Det er grusomme smerter altså![emoji31]
Ingenting er visst riktig her nå.
Først får jeg kjeft fra frøkna, ja de ville gjerne ha kjøttboller med pasta til middag, med hun vil ha de svenske kjøttbollene fra butikken.
Er en liten tur ute med søpla, og kommer inn igjen til krangling siden frøkna har lyst til å sitte oppe i saccosekken ved storebror og han sier hun ikke får lov. Det han ikke sier er at det er fordi han syns hun har for mye lyd på nettbrettet sitt, kan han ikke bare lære seg å ikke kjefte på henne, men bare be henne pent om hun ikke bare kan hente høretelefonene sine..
Snart kommer mannen og mest sannsynlig en veldig trøtt Lille U hjem, og ut fra humøret til de eldste kommer det til å bli krangling ved middagsbordet og en kamp for å få ungene til å gjøre lekser etterpå, har ikke klart det til nå
Og så går no dagane.
Må bestemme meg for garn og farger til mariusgenser
Ikke lett
Middagen og leksene gikk overraskende bra![]()
Gikk faktisk veldig bra både med middagen og lekserEn slik ettermiddag ja...![]()
God kveld jenter!
DAHH! har vi kommet hjem fra sykehuset. Å kanskje, bare kanskje var dette siste innleggelsen på barneavdelingen på veeeeeldig lenge!
Nå er det bare blodprøver innimellom fremover. Å en benmarg fra tid til annen. Neste er 22. januar.![]()
Hvilke farger liker du?
Mannen sto bøyd inn mot bilen mens han tok ut Lillejenta, og fristelsen ble for stor for meg! Jeg tok en håndfull snø og stappet den ned i nakken hans, før jeg fløy inn døra mens jeg lo manisk. Det blikket han sendte meg![]()
Slapper av i sofaen! [emoji3] mannen legger Ibo [emoji7]
Dagen idag startet med jordmortime og deretter opplæring [emoji4]
Ja. For da passer i alle fall ski og sko.Mye bedre med skikkelige ski[emoji2]
Lille U la seg i kveld uten smokken![]()
Gikk faktisk veldig bra både med middagen og lekser![]()