Skravletråd Januar

De er det.

Vi har et par, men skoene passet jo ikke på. De er for små. Og innen skoene er store nok, passer de minste skiskoene.

Yngste har prøvd seg, men neste gang hun skal ut får hub skisko str 24 og ski på en meter, det minste vi fant ds vi kjøpte til eldstemann

Mye bedre med skikkelige ski[emoji2]

Lille U la seg i kveld uten smokken :)

Ingenting er visst riktig her nå.
Først får jeg kjeft fra frøkna, ja de ville gjerne ha kjøttboller med pasta til middag, med hun vil ha de svenske kjøttbollene fra butikken.
Er en liten tur ute med søpla, og kommer inn igjen til krangling siden frøkna har lyst til å sitte oppe i saccosekken ved storebror og han sier hun ikke får lov. Det han ikke sier er at det er fordi han syns hun har for mye lyd på nettbrettet sitt, kan han ikke bare lære seg å ikke kjefte på henne, men bare be henne pent om hun ikke bare kan hente høretelefonene sine..

Snart kommer mannen og mest sannsynlig en veldig trøtt Lille U hjem, og ut fra humøret til de eldste kommer det til å bli krangling ved middagsbordet og en kamp for å få ungene til å gjøre lekser etterpå, har ikke klart det til nå

Og så går no dagane.

En slik ettermiddag ja... :(

God kveld jenter!

DAHH! har vi kommet hjem fra sykehuset. Å kanskje, bare kanskje var dette siste innleggelsen på barneavdelingen på veeeeeldig lenge!

Nå er det bare blodprøver innimellom fremover. Å en benmarg fra tid til annen. Neste er 22. januar. :smiley-angelic001

Så fantastisk [emoji173]️ håper alt går bra fremover[emoji173]️[emoji173]️

Mannen sto bøyd inn mot bilen mens han tok ut Lillejenta, og fristelsen ble for stor for meg! Jeg tok en håndfull snø og stappet den ned i nakken hans, før jeg fløy inn døra mens jeg lo manisk. Det blikket han sendte meg :hilarious:

Hahaha [emoji85][emoji85][emoji85][emoji85]

Mye bedre med skikkelige ski[emoji2]
Ja. For da passer i alle fall ski og sko.

Disse vi har er sånn at hælen løftes når man går på samme måte som på vanlige ski, men altså stroppet fast sko i et feste og det festet passet best for sko fra str 25 eller noe sånn og da har de jo vokst inn i vanlige skisko. De ble kjøpt fordi mellomste skulle få prøve når hun hadde skostørrrlse 21 og altså de minste skiskoene vi har funnet et 24 eller noe sånn så jeg tenkte det var greit. Men da var jo festet for langt fremme så det gikk dårlig.

Så ja, greit at de kostet bare en hundrelapp, for de brukes ikke. Lillemor får vanlige ski om/når der blir ski igjen (nå er det 5 pluss og snøen klissvåt og smelter) og klink is i bakken fra huset og ned langs naboen her hvor traktoren ikke brøyter. Naboen tar det med fres, men ikke helt nedtil ettersom det var kjørt på noen ganger og ungene hadde fint til å gå på ski på da. Men nå... Jeg fikk ikke bilen opp siste bakken

Jeg og baby ble med eldste på turn. Var gøy å være med å se hvor mye hun elsket det :) og idag var hun skikkelig flink. Hørte på beskjeder, satt for første gang stille i ringen når de samles. Balanserte på bommen helt alene hele veien og hoppa ordentlig ned fra bukken til trampolinen og videre til madrassen.

Back
Topp