Så deiligJeg fikk tatt huset i går[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deiligJeg fikk tatt huset i går[emoji2]
Kjempe[emoji85] trenger noen til å komme å legge sammen[emoji28] Hadde ikke klart oss uten tørketrommel...så takk og lov ja!Hehe, høres gøy ut [emoji14]
Holder på med vaskemaraton her og. Takk og lov for tørketrommel!
Mhm. Oppfordre, og tilby. La det stå fremme og se om de tar detservere, men greit om de ikke spiser. Men gjerne prøve.
Hadde det slik med L ifjor vinter også. Syk i ere mnd. Da hadde hun lite å gå på fra før. Merkbart tynnere på to mnd. Spiste omtrent ingenting og lite drikke. All fokus ble bare på å få i henne væske av noe slag. Helst med kalorier, men selv sjokomelk var neinei. Knallhard i magen har hun omtrent vært siden fødsel. Mais har best effekt den dag idag for å få fart på magen. Antydning til hard, gi henne mais og dagen etter er problemet løst
Unger er særs forskjellige. Merka det veldig på yngste. Jentene mine er natt og dag. Eldste var født for tidlig, umoden og spiseproblemer og gulpebaby. Slei i månedsvis med å komme opp i en mengde større enn 5 ml hver time. Husker enda jubelen da hun spiste 20ml på sprøyta og ikke gulpa. Det var høydepunkt. Problemet var og at hun sier aldri ifra når hun er sulten. Gav aldri tegn. Kunne vel gått dager uten mat hadde vi ikke passa på [emoji849]
Skjønner hva du mener med undervektige barn og spiseproblematikk. Vi har vært der. Dog bare med en. Heldigvis
Yngste er motsatt. Kom ut til termin, god og rundt og matvett har hun iallefall. Veier over 2 kg mer enn eldste var på samme tid. Og er like lang, om ikke par cm kortere (eldste har alltid vært lang). Bruker 86 i klærne allerede. Som 5mnd. Samme klærne min 2,5 åring vokste ut av i tidlig sommer. Da skøyt hun ekstra fart på lengden og bruker nå 104-110.
Ja, men har ikke vært ute i dag, det er guffent vær.Så stas for barna da[emoji1]
Det traff vel der oppe ja. Vi bor på Sunnmøre og det gikk lenger nord så her er bare småruskete og surt, men ikke storm.Her har det vært ganske heftig, bor på trøndelagskysten så.. Men vi er vant til å stormsikre [emoji6]
Dyrt gitt. Fytti ! [emoji90]2000 pr unge må jeg ut med. 2 og 4år !!
Han bør komme med både pizza og blomster? [emoji23] Uff. Hadde nok brølt noe jeg altså [emoji56]Det blåser fælt ute, og mannen har tatt turen ut for å kjøpe pizza.
Den samme mannen satt ved min side da jeg holdt på å overføre strikkeriet mitt til en ny rundpinne. Nesten ferdig, så begynte han å lekeslåss med lillemor, og dunket borti meg slik at jeg mistet pinnene. Ca 2 cm med masker ble pinneløse, og ble i samme slengen strekt ut. En erfaren strikker hadde sikkert fått fikset det ved å øke masker eller noe, men der er ikke jeg. Så jeg må begynne helt på nytt igjen
144 masker, og jeg får krampe I hendene av å legge opp masker. Hadde strikket flere cm, så dette var ikke gøy!![]()
Han bør komme med både pizza og blomster? [emoji23] Uff. Hadde nok brølt noe jeg altså [emoji56]
Noe sånt hadde nok glipt ut her også [emoji23][emoji23]"Fuck's sake ****!!!!!!!!"
Joda![]()
Traff ikke så hardt som ventet da. Her var kommunen i beredskap for rydding, stormsikring og brøyting, og strømselskapet sto klare i tilfelle strømbrudd. Tror ikke de har hatt det så veldig travelt. Jeg har vært våken mange ganger i natt og vi har hatt strøm hele natta og hørte ikke så mye vind. Men har snødd en del da.Det traff vel der oppe ja. Vi bor på Sunnmøre og det gikk lenger nord så her er bare småruskete og surt, men ikke storm.
KoseligVis vedlegget 240223 Koser seg![]()
Å steke pannekaker er noe av det desidert kjedeligste jeg vet!!!!
Fikk noe våt snø vi også, men ikke noe særlig plagsom vind. Gikk egentlig bare forbi uten at vi merket det.Traff ikke så hardt som ventet da. Her var kommunen i beredskap for rydding, stormsikring og brøyting, og strømselskapet sto klare i tilfelle strømbrudd. Tror ikke de har hatt det så veldig travelt. Jeg har vært våken mange ganger i natt og vi har hatt strøm hele natta og hørte ikke så mye vind. Men har snødd en del da.
Og så er det så utrolig ensformig "arbeid"...Det tar litt tid ja. Eller, det tar lang nok tid til at man kjeder seg, men for kort tid til at man kan gjøre stort annet enn å se på at pannekakene blir stekt.
Glsd mannen gjør det herÅ steke pannekaker er noe av det desidert kjedeligste jeg vet!!!!
Og så er det så utrolig ensformig "arbeid"...