Skravletråd Januar

Effektiv måte å få deg opp da. Bæsja-da ekke slumre noe valg :p er eldste stor nok til å klare seg littcpå egenhånd på morgenen?

De to eldste kan det, de er 9 og snart 7 år gamle. men lillemor er jo bare to så en av oss må opp. Dvs, har hun ikke bæsja, kan vi få de store tl å ta på henne en trusebleie og klær og ta henne opp. Om hun samarbeider med dem.

Høres lurt ut å kanskje begrense ja :) men fremdeles holde på til 14 maks. Vi har senest 2 skal hun vekkes. Men vil selv som regel legge seg rundt 12-1230:kr

Vi tenker å prøve med 1 time neste uke for å se om det hjelper på kveldene [emoji1360] hun bruker såååå lang tid på å sovne [emoji85]

De to eldste kan det, de er 9 og snart 7 år gamle. men lillemor er jo bare to så en av oss må opp. Dvs, har hun ikke bæsja, kan vi få de store tl å ta på henne en trusebleie og klær og ta henne opp. Om hun samarbeider med dem.

Gjør meg litt godt å høre det er flere som enda samsover med toåringen :p mye pes for det, men det er det som passer for meg.

Her er det heldigvis aldri bæsj på morgenen, men må opp uansett. Hun hopper ut av senga og løper ut i stua

Vi tenker å prøve med 1 time neste uke for å se om det hjelper på kveldene [emoji1360] hun bruker såååå lang tid på å sovne [emoji85]

Kanskje starte varsomt med maks to, eller halvannen? Uke for uke? Kan jo bli brått med full kutting til en time så fort :p vi beveger oss nedover kvarter av gangen nå :) over tid

Kanskje starte varsomt med maks to, eller halvannen? Uke for uke? Kan jo bli brått med full kutting til en time så fort :p vi beveger oss nedover kvarter av gangen nå :) over tid

Hun legges ca 12 i bhg og sovner mellom 12.00-12.30.. så har sovet 1,5 t ca denne uka [emoji85] vi får se imorgen kveld hvordan det blir neste uke [emoji85] jeg synes jo hun skal sove så lenge hun vil, men det funker ikke [emoji85][emoji85]

Hun legges ca 12 i bhg og sovner mellom 12.00-12.30.. så har sovet 1,5 t ca denne uka [emoji85] vi får se imorgen kveld hvordan det blir neste uke [emoji85] jeg synes jo hun skal sove så lenge hun vil, men det funker ikke [emoji85][emoji85]

Er og fanav de skal få sove så lenge de trenger, men natta er viktigere tenker jeg :) så en balanse mellom de to er greit å finne :p

Sover hun hele natta da?

Akvariet og lunsj i byen. Også byttet en pysj . Ostepop[emoji173]️

Koselig dag ja :)

Er flere år siden jeg har spist ostepop tror jeg. Men fikk akutt lysten idag :p

Her gikk dagen unna. Handla i ti tiden før folk begynte å komme. Ut igjen 1 for legevakt og rett til svigermor halv fire. Så ble vi der til syv

Regner med hun blir det [emoji7] har jo lyst å gi den nå [emoji23] så lenge til 24.01 [emoji87]
Hehe, jeg har hatt et dukkehus stående siden oktober[emoji28] har hatt lyst til å gi det flere ganger også[emoji4] men går fort til 24. Da[emoji6] litt under 3 uker bare.

Koselig dag ja :)

Er flere år siden jeg har spist ostepop tror jeg. Men fikk akutt lysten idag :p

Her gikk dagen unna. Handla i ti tiden før folk begynte å komme. Ut igjen 1 for legevakt og rett til svigermor halv fire. Så ble vi der til syv
Hihi liker det selv veldig godt og har ofte;) gikk fint hos legevakt ?

Er og fanav de skal få sove så lenge de trenger, men natta er viktigere tenker jeg :) så en balanse mellom de to er greit å finne :p

Sover hun hele natta da?

Ikke alltid [emoji85] hvis hun våkner havner hun i senga med oss for da sovner hun som regel med en gang igjen [emoji85]
Hva med dere? [emoji5]

Hehe, jeg har hatt et dukkehus stående siden oktober[emoji28] har hatt lyst til å gi det flere ganger også[emoji4] men går fort til 24. Da[emoji6] litt under 3 uker bare.

Åssen dukkehus? [emoji7]
Det går nok fort til 24. [emoji7]

Back
Topp