Skravletråd Januar

Samme. Så bøe bare tre dager her :p

Vi har maks en time. Men skal gå ned til 45 min tror jeg. Hun sover ikke mer enn det hjemme. Men virker som hun enda kan ha behov for det i bhg. Ser det litt ann.

Er så vanskelig det der.. i bhg sov Ibo alt fra 40 min - 3 timer (før vi sa makstid kl 14).. hjemme sover hun ikke alltid [emoji85]

Ja.. er jo i helgene de skulle ligget å dra seg lenge. Eldste prøvde seg på morgen 04 inatt. Det skjer bare ikke. Tidligst 6. Halv seks til nøden.

Eldste vår liker å stå opp tidlig. i helga spesielt.
Mellomste har begynt å dra seg litt i helga.
Yngste, hun kan kose en stund, sover jo mellom oss, men så setter hun seg opp og skal stå opp. om jeg ikke vil tar hun i litt og proklamerer at mamma må bytte bleie for hun har bæsja.

Er så vanskelig det der.. i bhg sov Ibo alt fra 40 min - 3 timer (før vi sa makstid kl 14).. hjemme sover hun ikke alltid [emoji85]

Høres lurt ut å kanskje begrense ja :) men fremdeles holde på til 14 maks. Vi har senest 2 skal hun vekkes. Men vil selv som regel legge seg rundt 12-1230:kr

Eldste vår liker å stå opp tidlig. i helga spesielt.
Mellomste har begynt å dra seg litt i helga.
Yngste, hun kan kose en stund, sover jo mellom oss, men så setter hun seg opp og skal stå opp. om jeg ikke vil tar hun i litt og proklamerer at mamma må bytte bleie for hun har bæsja.

Effektiv måte å få deg opp da. Bæsja-da ekke slumre noe valg :p er eldste stor nok til å klare seg littcpå egenhånd på morgenen?

Nå skjer det lite . Trøtt ;) koselig dag da! Ser litt TV og spiser snop

Samme :p hva har dere gjort idag da?:)
Jeg fortærte en pose ostepop. Liten pose da men nok. Fremdeles fysen. Men har ikke mer :p

Back
Topp