Skravletråd Januar

Lykke til i morgen[emoji4] vi skal ha neste helg[emoji4] så bør vel skrive liste snart jeg og. Travel uke med kontroller her og der.
Takk baker selve kaka i dag. Så skal banan kake og skolebildene bli bakt i morgen tidlig:)

God lørdag jenter.

Hvordan er planene deres i dag?
Vi fikk besøk av storesøster og samboeren min i går. Så de skal være her på SiV hele helgen med oss.

God lørdag[emoji1]
Masse husarbeid og rydding her idag...nå koser vi oss med lørdagssnop[emoji1]
Så flott dere har fått besøk[emoji173]️

Halleluja! Tre minutter før vi absolutt må dra, finner mannen passet mitt! Har endevent alle esker og begge etasjer i håp. Kommer opp utslitt og sur. Så går det et lys opp for han.

Det var jo han som la passene i veska mi han pakka vekk under gjestesenga for et år siden! [emoji85]

Så om jeg får resept blir det vesentlig lettere å hente ut.

Og ikke minst kan jeg kjøre. Har skrevet ut midleridig kjøretillatelse, men uten passet eller annen leg er den ikke gyldig uansett

Haha, hurra for pass!![emoji1][emoji1]

Hehe, alle kan ikke være like store[emoji28] flott at han kan arve litt klær!
Ja. Vi arver mye vi. Men det meste av onkelen hans som er et år eldre. Og da kommet buksene allerde med strikken i livet strammet max inn :-)

Halleluja! Tre minutter før vi absolutt må dra, finner mannen passet mitt! Har endevent alle esker og begge etasjer i håp. Kommer opp utslitt og sur. Så går det et lys opp for han.

Det var jo han som la passene i veska mi han pakka vekk under gjestesenga for et år siden! [emoji85]

Så om jeg får resept blir det vesentlig lettere å hente ut.

Og ikke minst kan jeg kjøre. Har skrevet ut midleridig kjøretillatelse, men uten passet eller annen leg er den ikke gyldig uansett
Da håper jeg det ordnet seg for deg

Og så var juleferien over og vi er igang med nytt svømmekurs fra nå til påske. Eldste begynner på nivå fire. Selunge, da han han lære armbevegelser til crawl på mage og rygg. Mellomste venter på land mens han gjør det så er hennes kurs på nivå tre hvor de bare skal bruke beina, når hans er ferdig. Og jeg skal altså sitte her på en stol og se på til 1740. Hun er dusjet og påkledd, har bare en liten kjole over så hun er klar når kurset begynner, han går da i dusjen og kommer tilbake til meg med ei bok etterpå. Hun har tegnesaker med frem til hennes kurs begynner

Da er dere straks ferdig nå da[emoji1]

Rolig dag gitt. Spilt spill med minste halve dagen da.

Eldste har siden kl 11 og enda, går dugnad med speideren.

De samler inn tomflasker hos alle som vil gi og henter juletrær for de som vil bli kvitt de (da for 50 kr) :)

Høres ut som en koselig dag[emoji7]

Mye jobb og fjerne jul[emoji13] brukte en time bare på å frakte det opp på loftet[emoji28]
Det er en del jobb ja. Så vi begynner i dag håper jeg. Men fullfører i morgen håper jeg.

Back
Topp