Takkbare en kjapp tur ut nå for å handle det nødvendige for helga og hostesafta.
God bedring[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takkbare en kjapp tur ut nå for å handle det nødvendige for helga og hostesafta.
Ja, det tror jegDa er dere jo godt i rute![]()
Plan for dagen?
Om man drar til legevakta og få resept på noe, men ikke har noen legitimasjon av noe sort? (Har rotet vekk alt og bestit nytt[emoji22]). Fins det en måte å hente det ut likevel uten legitimasjon?
Imponert. Vi har fortsett jul hjemme. Får se i kveldJula er ute, nytt sengetøy på alle senger, klesvask nummer 4 igang, vært på låven med 2 søplesekker, vært i butikken, spist middag[emoji2]
Nå 5 minutter i sofa sammen med minstemann før jeg tar med meg støvsugeren opp i 2.etasje[emoji2]
Fått meg time hos legevakta halv 2. Noskapin funker jo ikke (vet det er dårlig effekt men i nøden tar man alt). Har bøtta nedpå med alt. Men nå begynner det å bli tungt å puste. Og med alle andre plagene jeg går med, klarer jeg ikke dette oppå alter så sliten og gjør så vondt å hoste
![]()
La oss 2100 han sovna 2200 sov til 11 o dag I trengte viss søvn L sover hele natta igjen så kanskje begynner ting å bli bedre![]()
Bursdagsfest i morgen angrer at jeg ikke har laget huskeliste allerede![]()
Klar for å ta en tur på Barnas hus i dag for å se på barnevogn![]()
Har hvert vanskelig å være så mye borte fra henne
P må ha tilpassa såler pga at han går litt "plattfot". Noen av medisinene han får tærer på muskulaturen og da kan bena bli litt skjeve.
Men dette er forebyggende ikke for å reparereFøttene hans er fine i utgangspunktet. Men vi ser når han løper at bena vender innover mot hverandre og at han ikke begynner stegene sine på helene med med hele foten.
Hun har vel en toårsdag å feire.Du som skal ha fest?[emoji4]
Rolig dag gitt. Spilt spill med minste halve dagen da.
Eldste har siden kl 11 og enda, går dugnad med speideren.
De samler inn tomflasker hos alle som vil gi og henter juletrær for de som vil bli kvitt de (da for 50 kr)![]()
Nå sover han igjenWow, det er jo magisk[emoji1] håper det har snudd!
Stakkars. Håper dere snart er fremme.På vei hjem fra byen, og Lillejenta er hysterisk.
Kult!Bursdagsgave til Ibo i boks!
Minnie skjørt, body og sparkesykkel [emoji16]
![]()