~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Skal snart sortere bilder ifra fødselen. Gleder meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere glasskuler? Vi har kun plast så de ikke skal knuse![]()
ingefær og sitron er gull hvert!
Lett å bli syk i jula.. Er liksom dømt til å skje.
Vi har begge deler! Trodde alle i glass hang for høyt for henne [emoji85]
ser den... har hvert på en smell fra tid til annen jeg også.Mhm. Og godt er det og
Jo. Men siden svangerskapet var ferdig har jeg bare blitt dårligere. Går på sterke smertestillende for å klare hverdagen men kan ikke bære ungene mine engang. Men ingen vet hva som feiler meg
Så med alle folkene ble det for mye for kroppen min rett og slett. Jeg ble utslitt av lyder, mennesker, plikter og å ha begge ungene hjemme hele jula. Så da fikk jeg en kræsj like etter siste besøket dro. Og enda på nedtur kjenner jeg. Kroppen er sliten
ser den... har hvert på en smell fra tid til annen jeg også.
Godt å få hjelp da. Håper de finner ut av det.
Ligger en del på finn eller så er det egen side på face for kjøp og salg av bæretøy.
Supert
Jeg tenker Ergobaby eller Babybjørn. Vet du mye om de?
Man må ha avtalt møte på forhånd nåKan du møte opp på kontoret lokalt der og be om møte?
Æsj så kjedelig[emoji13] hjelper ikke å mase heller?
Nyt nærheten[emoji173]️ plutselig en dag så savner du den....
Vekdig usikkert nå, har jo downs og de siste dagene har det kommet en del dårlige nyheter så akkurat nå er alt bare veldig usikkert
Brukte bjelland før. Men syns de smuldrer nå. Så tar de til 14 kr på rema. De er gode og holder fasongenHvilke fiskeboller bruker du?
Man må ha avtalt møte på forhånd nå![]()
Ikke babybjørn. Den er ikke ergonomisk for barn over tid. De nye er bedre enn de gamle men fremdeles ikke ideelle for baby.
Ergobaby er mye bedre der.
Er en egen fb side for bæretøy der man finner masse god info om riktig og ergonomisk bæring![]()
Jøssenavn så komplisert de gjør det nå altså[emoji849]
Jeg vet, men er for sliten i hodet til å ta inn mer informasjon akkurat nå. Synes godt at noen kan fortelle meg nøyaktig hva jeg skal kjøpe. Helst kjøpe den for meg og, så kan jeg betale ^^
Jeg trenger en personlig assistent!
Hehe. Skjønner. Bare vel ergobaby fremfor babybjørn. Beste er om du får prøvd i butikken for eksempel ulike ergobabyer om du vil ha den så du kjenner hvilke som passer deg og baby bestergobaby adapt vet jeg mange sverger til
![]()
Alt skal være effektivt vet du![]()
Og typisk går det ut over de som trenger å mæte noen personlig.
Jeg trenger selv et møte med nav snart. Siden sykemeldingsperioden min går ut i april. Må finne ut hva neste skritt er. Har og helt angst for å ringe. Men hører jo at møte blir vanskelig [emoji849]