Får du fungert litt hvertfall og ungen får være nær[emoji4]Nei, men har vurdert bæresele.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får du fungert litt hvertfall og ungen får være nær[emoji4]Nei, men har vurdert bæresele.
Skal ha KS to uker før termin, og ingen tro på at det skal skje noe før det. Klart, man vet jo aldri[emoji28]Jeg hadd3 også mange planer de siste ukene. Rakk ingen av dem siden fødsel startet 3+1 før termin. [emoji6]
Max uheldig og da[emoji20]Blir det i morgen tenker jeg... Mulig selexid jeg reagerer på, selv om jeg aldri har gjort det før...
Takk[emoji4]Takk det samme til deg[emoji2]
Får du fungert litt hvertfall og ungen får være nær[emoji4]
Ligger en del på finn eller så er det egen side på face for kjøp og salg av bæretøy.Får se om jeg finner noe brukt![]()
Ååå, det er jo så godtFiskeboller fortært. Var veldig godt. Mannen er ikke fan og skulle jobbe overtid. Så da benytter jeg meg fort ja![]()
Med på alt utenom ketchup [emoji14]Ååå, det er jo så godtmed hvit saus, karri og ketchup
![]()
Det er knallgodt[emoji4] det tror jeg det må bli ila uka[emoji1]Fiskeboller fortært. Var veldig godt. Mannen er ikke fan og skulle jobbe overtid. Så da benytter jeg meg fort ja![]()
Ketchup[emoji44][emoji28]Ååå, det er jo så godtmed hvit saus, karri og ketchup
![]()
Kjempegodt. Favoritten min [emoji7]Det er knallgodt[emoji4] det tror jeg det må bli ila uka[emoji1]
Her måtte jeg stå opp igjen for å finne meg ei brødskive med ost og ett melkeglass[emoji4]
Grugleder meg til time på sykehuset neste uke!
God kveldsupertrøtt etter første dag tilbake på jobb etter sykmelding etterfulgt av juleferie. Var litt deilig å komme i gang igjen, men kjenner at det skal bli godt å legge seg og
![]()
Første skoledag etter juleferien. Æsj. Vi alle 3 var vel altfor trøtte gitt. Men nå er de på vei til skolen da.![]()
God morgen!
Ønsker dere en fin dag[emoji4]
Hvilke fiskeboller bruker du?Kjempegodt. Favoritten min [emoji7]