Skravletråd Januar

Første skoledag etter juleferien. Æsj. Vi alle 3 var vel altfor trøtte gitt. Men nå er de på vei til skolen da. :)

Første skoledag etter juleferien. Æsj. Vi alle 3 var vel altfor trøtte gitt. Men nå er de på vei til skolen da. :)
Her startet vi opp allerede i går, og da hadde vi nøyaktig samme følelsen... Godt at det går seg fort til :)

Ja det er flere tilgjengelige terapeuter av riktig type. Her fins det bare en i hele fylket med ventelister på flere år.
Krysse fingrene for at du kommer inn kjapt hos noen der da[emoji4]

God kveld:-) supertrøtt etter første dag tilbake på jobb etter sykmelding etterfulgt av juleferie. Var litt deilig å komme i gang igjen, men kjenner at det skal bli godt å legge seg og :D

Alltid hardt å starte opp igjen etter lang tid borte[emoji2]
Håper du har sovet godt!

Jeg har ingen gård. Men mange konti i sbanken, en med kort, en det fra nav kommer (barnetrygd og kontantstøtte) og en som var sparekonto en gang men er tom, og en sparekonto med høyrente som ikke røres, og en til hver av ungene som jeg skulle overført til deres egne konti i en annen bank, bare opprettet sånn inntil videre fordi det å faktisk få konto krever fysisk oppmøte av begge foreldre i bankens åpningstid.... Det ble en dag i sommerferien for halvannet år siden det. Så ja, i halvannet å skulle jeg overført de pengene egentlig. Egentlig. Snart husker jeg det vel en dag jeg har kontonummerene deres. Kanskje.

Stålkontroll på vår egen måte....

Håpløst dette med oppmøte av begge foreldre på dagtid[emoji849] derfor opprettet jeg egne sparekontoer som jeg bare har navnet barnas navn[emoji4]

Håpløst dette med oppmøte av begge foreldre på dagtid[emoji849] derfor opprettet jeg egne sparekontoer som jeg bare har navnet barnas navn[emoji4]
Det et de jeg har i min nettbank men altså ordnet vi til dem alle tre når yngste var et halvt år, tenkte på det før men kom til at vi måtte en tur til med henne da så tok alle tre en dag i sommerferien.

Så fikk de sparebøsser. Som vi glemmer å fylle på...

Back
Topp