Leste en plass om at det var viktig og sove, slappe av og lade opp til fødsel og tiden etter[emoji6] så kjører på[emoji28]Hehe, trøtte du![emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leste en plass om at det var viktig og sove, slappe av og lade opp til fødsel og tiden etter[emoji6] så kjører på[emoji28]Hehe, trøtte du![emoji28]
Er nok mange som er sånn ja.Det er nok mange som gjør det[emoji38]
Som ikke kan ha ekstra penger på konto fordi de blir fristet til å bruke mer enn de skal[emoji4]
Mannen her er nok litt sånn....[emoji849] derfor jeg styrer økonomien her i huset[emoji38]
Det er jo viktig det jaLeste en plass om at det var viktig og sove, slappe av og lade opp til fødsel og tiden etter[emoji6] så kjører på[emoji28]
Formen min tvinger meg i grunn til en lur ila dagen også.Det er jo viktig det ja
Gratulerer[emoji173]Tenk å starte 2018 med nyfødt baby ved brystet. Lykken er komplett, min lille familie.. hvem hadde trodd det sist nyttår. Da var alt så usikkert.
Godt nyttår folkens [emoji813]red
Det gjorde jegHåper du koset deg[emoji1]

Fordi noen barn er ikke født med innestemme[emoji23] ( les minstemann her)
Storebror har tatt masse blodprøver, og jeg har endelig fått selexid. Er litt på bedringens vei begge to.
God kveld jenter.
Har ikke hatt så mye tid til å være her i dag, jobb og trening..
Skjedd noe spennende?
Leste en plass om at det var viktig og sove, slappe av og lade opp til fødsel og tiden etter[emoji6] så kjører på[emoji28]
Helt innaforFormen min tvinger meg i grunn til en lur ila dagen også.
Er nok mange som er sånn ja.
Jeg er for grunnleggende Sunnmøring til at det er noe problem. Samt økonom.
Men har nå likevel sparekonto da altså, ikke alt på kort-kontoen![]()
Jeg har ingen gård. Men mange konti i sbanken, en med kort, en det fra nav kommer (barnetrygd og kontantstøtte) og en som var sparekonto en gang men er tom, og en sparekonto med høyrente som ikke røres, og en til hver av ungene som jeg skulle overført til deres egne konti i en annen bank, bare opprettet sånn inntil videre fordi det å faktisk få konto krever fysisk oppmøte av begge foreldre i bankens åpningstid.... Det ble en dag i sommerferien for halvannet år siden det. Så ja, i halvannet å skulle jeg overført de pengene egentlig. Egentlig. Snart husker jeg det vel en dag jeg har kontonummerene deres. Kanskje.Samme her, to sparekontoer i tillegg[emoji2] må ha en egen gårdskonto også..
Så spennende da[emoji4] Masse lykke til[emoji171] Er det mulig å få bedre hjelp mtp plagene dine i sør da?
Nei, men kan jo bruke bag og sittedel om hverandre. Så kjekt hvis jeg bare trenger vogn til ene.