Hvorfor måååå barn rope framfor å prate med innestemmen?
Fordi noen barn er ikke født med innestemme[emoji23] ( les minstemann her)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor måååå barn rope framfor å prate med innestemmen?
Vi har jo ikke så mye detalj-kontroll nettopp fordi vi vet at det er i kontrollerte former og ikke noe vill bruk av penger.
Eller Sunnmørsgener ;-)Det er det jeg kaller stålkontroll[emoji1]
Grattis [emoji3]Oj! Så nå når du skrev deg at jeg vant. Takk! [emoji16]
Didrikson liker jeg ennå mindre enn reima
Gody man er forskjellig![]()
Storebror har tatt masse blodprøver, og jeg har endelig fått selexid. Er litt på bedringens vei begge to.Uff da[emoji20] hvordan har det gått idag?
Da skjønner jeg at dere vil unna. Selv om det er trist at du har det sånn.
Men så fint med et godt nettverk av venner der[emoji171] Håper ting ordner seg gor dere fort[emoji4] ikke minst helsa di.
Det er det. Også finnes det jo mye billigere varianter enn dobbel viking også, hvis behovet melder seg. Er bare det at jeg har en viking, så kunne ha kombinert.
Gratulerer ja[emoji1]
Nordea altså... nå blir det bytte av bank
Så spennende da[emoji4] Masse lykke til[emoji171] Er det mulig å få bedre hjelp mtp plagene dine i sør da?Ja. Vi har fått nok her oppe. Og begge er underbetalte i jobben vår sammenlignet med samme jobb i sør. Mannen kraftig underbetalt og får ikke mer sålenge vi bor her. Så da er det egentlig enkelt. Vi flytter. Og jeg åpner egen butikk og realisiserer drømmen![]()
Takk. Håper og helsa bedrer seg. Hvis ikke, ryker drømmen og om butikken :/
Ble en urolig natt for alle. Men ingen flaske![]()
Nei, men kan jo bruke bag og sittedel om hverandre. Så kjekt hvis jeg bare trenger vogn til ene.Kan du bygge på den du har?
Kjøpte meg nye vintersko på halv pris [emoji16] ble noen andre enn jeg hadde sett på, men fine var de uansett [emoji16]
Så koselig med sånne dager[emoji171]
Jeg har sovet[emoji28]
Eller Sunnmørsgener ;-)
Seriøst. Jeg har liksom aldri skjønt greia med at sparepenger må stå på en annen konto (for renter ja, men for å ikke bli brukt?) jeg bruker jo ikke mer eller mindre penger om det står en buffer på kontoen eller ei. Penger brukes til det de trengs til, uansett liksom.
Og resten. Det står igjen. Jeg bruker jo ikke opp bare fordi det er der.