gratiss med premieGlemte å svare på siste. Ja jeg bor i nord. I troms![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
gratiss med premieGlemte å svare på siste. Ja jeg bor i nord. I troms![]()
Å ja ellers skulle jeg tipsetBle til at mamma ville kjøpe til henne. Reima dress på senteret![]()
gratiss med premie![]()
Å ja ellers skulle jeg tipset
GrattisOj! Så nå når du skrev deg at jeg vant. Takk! [emoji16]
Reima du ville ha?Takk uansettfant ikke hennes str på salg og ville ikke helt ut med nyprisen om jeg ikke absolutt måtte
![]()
Reima du ville ha?
Didrikson liker jeg ennå mindre enn reimaJa helst. Liker de fra tidligere dresser. Eller didrikkson. Men har aldri hatt didrikksons i vinterdress. Bare regnsett
God formiddag[emoji4]
Planer for dagen?
Blir legen med storebror i dag og... Han kom panisk opp i stuen i går og ville til legen. Hadde sånne smerterog nå sover han fortsatt. Umulig å vekke... gutten som pleier å våkne halv 8 og være lys våken
![]()
Da skjønner jeg at dere vil unna. Selv om det er trist at du har det sånn.Nope [emoji14] og det er det som er perfekt! Har nettverk av venner dermen trenger å komme vekk fra familie og hjemstedet. For mye fæle minner fra barndom og oppvekst og elstremt slitsomme mødre hos oss begge nå
Skal på fotbehandling snart. Gleder meg til litt egenpleie etter fødselen!![]()
Liker ikke reima? Why?Didrikson liker jeg ennå mindre enn reima
Gody man er forskjellig![]()
Det er det. Også finnes det jo mye billigere varianter enn dobbel viking også, hvis behovet melder seg. Er bare det at jeg har en viking, så kunne ha kombinert.Se det ann er greiest![]()
Gratulerer ja[emoji1]Oj! Så nå når du skrev deg at jeg vant. Takk! [emoji16]
Så koselig med sånne dager[emoji171]Jeg har hatt kosedag med minstemann[emoji1]
Du da?
Fy fader så vondt
Jula er ute av huset. Herlig. Klesvasken i gang.
Unger i pysj enda og slapper helt av. Skifta sengtøy på sengene [emoji7]
Snart begynne på middag. Laks med grønnsaker [emoji7]
Minste kom inn på mitt rom i morges og la seg. Sto opp 1130 gitt [emoji56][emoji3]
Blir rett og slett fælt når skolen er i gang igjen i morgen kjenner jeg. Vi har nytt juleferien godt [emoji169][emoji169]