Skravletråd Januar

Det er nok mange som gjør det[emoji38]
Som ikke kan ha ekstra penger på konto fordi de blir fristet til å bruke mer enn de skal[emoji4]
Mannen her er nok litt sånn....[emoji849] derfor jeg styrer økonomien her i huset[emoji38]
Er nok mange som er sånn ja.

Jeg er for grunnleggende Sunnmøring til at det er noe problem. Samt økonom.

Men har nå likevel sparekonto da altså, ikke alt på kort-kontoen :-)

Her måtte jeg stå opp igjen for å finne meg ei brødskive med ost og ett melkeglass[emoji4]

Grugleder meg til time på sykehuset neste uke!

God kveld:-) supertrøtt etter første dag tilbake på jobb etter sykmelding etterfulgt av juleferie. Var litt deilig å komme i gang igjen, men kjenner at det skal bli godt å legge seg og :D

d9b906bd798bf82278b6cfeb3b6b142f.heic

De var kjempefine![emoji1]

Er nok mange som er sånn ja.

Jeg er for grunnleggende Sunnmøring til at det er noe problem. Samt økonom.

Men har nå likevel sparekonto da altså, ikke alt på kort-kontoen :-)

Samme her, to sparekontoer i tillegg[emoji2] må ha en egen gårdskonto også..

Samme her, to sparekontoer i tillegg[emoji2] må ha en egen gårdskonto også..
Jeg har ingen gård. Men mange konti i sbanken, en med kort, en det fra nav kommer (barnetrygd og kontantstøtte) og en som var sparekonto en gang men er tom, og en sparekonto med høyrente som ikke røres, og en til hver av ungene som jeg skulle overført til deres egne konti i en annen bank, bare opprettet sånn inntil videre fordi det å faktisk få konto krever fysisk oppmøte av begge foreldre i bankens åpningstid.... Det ble en dag i sommerferien for halvannet år siden det. Så ja, i halvannet å skulle jeg overført de pengene egentlig. Egentlig. Snart husker jeg det vel en dag jeg har kontonummerene deres. Kanskje.

Stålkontroll på vår egen måte....

Våknet opp med vondt hoste, sår hals og hosta blodig slim. Føler meg elendig. Ble visst syk igjen gitt [emoji849]

Så spennende da[emoji4] Masse lykke til[emoji171] Er det mulig å få bedre hjelp mtp plagene dine i sør da?

Ja det er flere tilgjengelige terapeuter av riktig type. Her fins det bare en i hele fylket med ventelister på flere år.

Back
Topp