God dagGod morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dagGod morgen
Bokstavlaampenr er så fineBle hus javeldig fine!
lurer på kjøpe litt gaver også. Må bare høre litt rundt hva folk ønsker seg . Så på bokstavlampene
noe bursdagsstuff. Men bør roe ned litt haha. Shoppet mye!
Jobb og tannlegeGod formiddag[emoji4]
Planer for dagen?
Bra der?God dag
Mhm sant . Lurer på en til tantebarnBokstavlaampenr er så fine
God vakt og lykke til hos tannlegenJobb og tannlege
Snart ferdig heldigvisGod vakt og lykke til hos tannlegen
Snart braBra der?
Mhm sant . Lurer på en til tantebarn
Bra detSnart ferdig heldigvis
huff stakkarFy fader så vondt
Såfremt du har tabellkort er det egentlig fratrekkene dine som avgjør hvilken tabell du får. Men logg inn på skattetaten så ser du hva du har og legg inn endringer og se om det forandrer hvilken tabell du får.
Jeg har altså kort beregnet etter ca 50 000 for lite i lønn, men det blir rett likevel for tabellen trekker mer på høyere utbetaling så det blir rett likevel.
Men sjekk. Det er dog mest endringer i form av gjeld (kjøpt hus eller bil) som gir gjeldsrenter som har pleid å endre min tabell. Lønn opp og ned treffer. Jeg endret vel aldri skattekort i fjor, og 7 mnd uten skattbar inntekt (men utbetalt feriepenger fra året før i juni) er jo en litt ekstrem situasjon. Jeg burde kanskje faktisk sjekket skatten for i fjor så det ikke blir noe sjokk når selvangivelsen kommer. Det kan man også gjøre på skatteetaten nemlig.
Prisen på nøstebarn stopper seg litt selv[emoji85] pluss at begge har det dem trenger av ull. Men så utrolig mye fint der[emoji28]
Vi må det etter hvert. Det blir for lite for oss nå med 2 barn.
Nope var molo sin
Blir legen med storebror i dag og... Han kom panisk opp i stuen i går og ville til legen. Hadde sånne smerterog nå sover han fortsatt. Umulig å vekke... gutten som pleier å våkne halv 8 og være lys våken
![]()
Åh. Bare to soverom eller generelt for lite kvm ?
2 soverom ja, men det verste er at stua er som liten. Den er like stor som soverommet vårt. Soverommet er jo stort for å være soverom, men for lite til å være stue. Veldig koselig hus da.
Blir legen med storebror i dag og... Han kom panisk opp i stuen i går og ville til legen. Hadde sånne smerterog nå sover han fortsatt. Umulig å vekke... gutten som pleier å våkne halv 8 og være lys våken
![]()
Ja, de er jo det. Ofte dyrere og ikke så ofte på tilbud da. Men mye fintDet er jo så mye fint nå. Og de med annen innside er jo kjempegode de også.
Greit å sjekke så det ikke blir så ille galt tenker jeg. I alle fall slippe restskatt. Enklere å betale litt av gangenJeg kan prøve det![]()