Skravletråd Januar

Såfremt du har tabellkort er det egentlig fratrekkene dine som avgjør hvilken tabell du får. Men logg inn på skattetaten så ser du hva du har og legg inn endringer og se om det forandrer hvilken tabell du får.

Jeg har altså kort beregnet etter ca 50 000 for lite i lønn, men det blir rett likevel for tabellen trekker mer på høyere utbetaling så det blir rett likevel.

Men sjekk. Det er dog mest endringer i form av gjeld (kjøpt hus eller bil) som gir gjeldsrenter som har pleid å endre min tabell. Lønn opp og ned treffer. Jeg endret vel aldri skattekort i fjor, og 7 mnd uten skattbar inntekt (men utbetalt feriepenger fra året før i juni) er jo en litt ekstrem situasjon. Jeg burde kanskje faktisk sjekket skatten for i fjor så det ikke blir noe sjokk når selvangivelsen kommer. Det kan man også gjøre på skatteetaten nemlig.

Jeg kan prøve det :)

Prisen på nøstebarn stopper seg litt selv[emoji85] pluss at begge har det dem trenger av ull. Men så utrolig mye fint der[emoji28]

Var det dyrt det du kjøpte fra de? Har ikke kjøpt noe fra nøstebarn selv :p
Holdt på i flere dager å kjøpe mye ullklær da det er billig. Men jentene har det de trenger og trenger ikke nytt før neste vinter. Burde vært smart å kjøpe det nå, men med flyttig i løpet av årer blir det bare ekstra flyttelass som koster penger :p

Blir legen med storebror i dag og... Han kom panisk opp i stuen i går og ville til legen. Hadde sånne smerter :( og nå sover han fortsatt. Umulig å vekke... gutten som pleier å våkne halv 8 og være lys våken :(

Høres lurt ut med en tur til legen ja :(

Åh. Bare to soverom eller generelt for lite kvm ?

2 soverom ja, men det verste er at stua er som liten. Den er like stor som soverommet vårt. Soverommet er jo stort for å være soverom, men for lite til å være stue. Veldig koselig hus da.

2 soverom ja, men det verste er at stua er som liten. Den er like stor som soverommet vårt. Soverommet er jo stort for å være soverom, men for lite til å være stue. Veldig koselig hus da.

Veldig greit med litt størrelse på stua ja :) såent på hva vi får leid nede i sør for en overkommelig pris. Hus er nok utelukket, men håper på noe med tre soverom. Og grei stuestørrelse. Skal ikke ha stor sofa lengre, men må jo ha litt størrelsenuansett så det er lekeplass der.

Påtur hjem fra handling. Mannen ringte søsteren sin og spurte om å komme på besøk. Eldste storkosa seg der igår med søskenbarna sine og kjørte ivrig på gå bilen der som var lynet mcqueen. Hun er hekta på biler. Så jeg skal slippes av hjemme og de dra tilbake mot byen til de. Spent om L tåler det at jeg går ut av bilen :p
Så skal jeg ned på syrommet og få gjort litt på bestillingene :)

Blir legen med storebror i dag og... Han kom panisk opp i stuen i går og ville til legen. Hadde sånne smerter :( og nå sover han fortsatt. Umulig å vekke... gutten som pleier å våkne halv 8 og være lys våken :(

God bedring [emoji173]️

Back
Topp