Har egentlig aldri vært på Maxbo, så det kan jeg ikke svare på [emoji23]Har vurdert det siden de har en ganske stor en i Vestby, men har liksom aldri hatt tiden når jeg er der.
Er det egentlig ikke som en litt forvokst Maxbo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har egentlig aldri vært på Maxbo, så det kan jeg ikke svare på [emoji23]Har vurdert det siden de har en ganske stor en i Vestby, men har liksom aldri hatt tiden når jeg er der.
Er det egentlig ikke som en litt forvokst Maxbo?
Ikke så langt for deg heller daEr vel rundt 30 min å kjøre for min del
Ooo, gleder meg til å høre om resultater fra airfryer. Det vurderer vi å.kjøpeJeg skal lage pommes frites fra bunnen for første gang. Vi har aldri gjort annet enn pakke fra fryseren i ovnen eller mikro.
Men jeg fikk en airfryer til jul av mannen så nå skal vi prøve om dette blir bra.
Googlet Musemor sin oppskrift, men en time i fryseren er ikke innenfor tidsplanen... Skal prøve meg frem med tiden og bli bedre på dette etterhvert men fryseren har heller ikke plass.
Vi får satse på spiselig mat likevel![]()
Uff. Og så 4 timer da. Fikk han intravenøs væske da eller?Måtte prioriterer storebror... som måtte vente 4 timer. På grensen til dehydrert![]()
Morsom.serie det derSer på Oslo lufthavn, noen har prøvd å smugle , blant annet veksthormoner...
Mye verdi på de
Ahh kjiptÅ så heldig dere er, her er det bare is![]()
Hehe får det på hyttenOkei det der så meget mye bedre ut enn hos oss med halvannen meter snø og minusgrader![]()
Så bra. Å fryse er virkelig ikke godt.
Bare masse snø som har kommet ila jula, som gjør trærne tunge.
Jeg er så lei snø at jeg hadde aldri dratt il hytta da [emoji85][emoji85]Hehe får det på hytten
Hørtes godt utLysten på pizza så lager til kvelds![]()
Lysten på pizza så lager til kvelds![]()
Det er detMorsom.serie det der![]()
Det blir det. Pepperoni på hihiHørtes godt ut![]()
Åhhh hmmm ostesmørbrød ?Ikke siii sånt. Vi glemte ta opp noe til middag. Og de andre dro ut rundt middagstider så ble ingen middag hjemme. Og jeg sulten [emoji848] med ingenting i skapene
Åhhh hmmm ostesmørbrød ?