Skravletråd Januar

Jeg skal lage pommes frites fra bunnen for første gang. Vi har aldri gjort annet enn pakke fra fryseren i ovnen eller mikro.

Men jeg fikk en airfryer til jul av mannen så nå skal vi prøve om dette blir bra.

Googlet Musemor sin oppskrift, men en time i fryseren er ikke innenfor tidsplanen... Skal prøve meg frem med tiden og bli bedre på dette etterhvert men fryseren har heller ikke plass.

Vi får satse på spiselig mat likevel :-)
Ooo, gleder meg til å høre om resultater fra airfryer. Det vurderer vi å.kjøpe :D

Lysten på pizza så lager til kvelds:p

Ikke siii sånt. Vi glemte ta opp noe til middag. Og de andre dro ut rundt middagstider så ble ingen middag hjemme. Og jeg sulten [emoji848] med ingenting i skapene

Yngste lagt. Usikker om natta eller lur. Eldste er umulig å legge. Mannen lot henne sovne i bilen kl seks på vei hjem. Ti minutter, men det kan virkelig ødelegge

Ikke siii sånt. Vi glemte ta opp noe til middag. Og de andre dro ut rundt middagstider så ble ingen middag hjemme. Og jeg sulten [emoji848] med ingenting i skapene
Åhhh hmmm ostesmørbrød ?

Åhhh hmmm ostesmørbrød ?

Har ikke ost eller brød. planla ikke godt nok. Mannen hadde ansvar for middagene mellom romjul og nyttår. For st jeg skulle slippe stresshandel på tampen som vanlig.

Godt det er åpent i morgen for idag var det bare jenta som fikk seg frokost. Mannene stekte seg de siste pølsene. Jeg fikk meg en haøv brødskive og har egentlig levd på det :p ikke kan keg kjøre ut heller for hver gang jeg gjør det våkner eldste og hylskriker til jeg er hjemme [emoji848]

Lillemor vil ikke sove i kveld. Finner ikke roen. Så jeg sitter inn hos henne med strikketøyet. Egentlig veldig koselig :)
Tenker å gå en tur etterpå, og deretter dusje, før jeg så spiser litt. Hører rykter om at vi har rundstykker I fryseren.

Back
Topp