Og jeg som trodde det skulle være skravlekvelder hver eneste kveld denne ukenNei fint lite i grunn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og jeg som trodde det skulle være skravlekvelder hver eneste kveld denne ukenNei fint lite i grunn
Så bra, har egentlig ikke så mye tid til det for tiden.Prøver å bidra med skravling![]()
Vi får se på slutten av kveldenTror vi gjør det..men om det blir nokhmmm
Vi prøvee på detOg jeg som trodde det skulle være skravlekvelder hver eneste kveld denne uken![]()
Ingenting. Alt. Jeg vil ikke LAGE noe bare [emoji14]Hva frister?
Ikke nok aktive damer her i dag?Vi prøvee på det
Tatt seg opp litt nå daIkke nok aktive damer her i dag?
Burde egentlig ha sittet og strikket selv
Så gøy, vat ikke hvordan det har vært før i kveld siden jeg har fartet rundtTatt seg opp litt nå da
Vært stille før i kveldSå gøy, vat ikke hvordan det har vært før i kveld siden jeg har fartet rundt
teppe?Ikke nok aktive damer her i dag?
Burde egentlig ha sittet og strikket selv
Du fikk handlet altSå gøy, vat ikke hvordan det har vært før i kveld siden jeg har fartet rundt
Stemmer det, og siden babyen som skal få det er kommet til verden bør jeg kanskje bli ferdig med detteppe?
Gjorde det + et smykke til frøknaDu fikk handlet alt?
Men nå kom jeg så da blir ting så meget bedreVært stille før i kveld
He he ja sånn det varMen nå kom jeg så da blir ting så meget bedre![]()
Det ble forresten 3 skiver brød med jordbær og en svær kopp kakao fra kaffemaskin.Hva frister?
Da var jeg hjemme etter ukeshandel.
Skjer det noe her i kveld da?
Lille spire setter høye krav til morDet ble forresten 3 skiver brød med jordbær og en svær kopp kakao fra kaffemaskin.
Herregud. Så lei av å være sulten....
Og jeg som trodde det skulle være skravlekvelder hver eneste kveld denne uken![]()
Men nå kom jeg så da blir ting så meget bedre![]()